Skip to main content
Vraag

Beeld blijft vaak hangen bij het terugkijken van programma's op de iPad

  • 5 September 2024
  • 10 reacties
  • 66 keer bekeken

Beste kpn ,

ik kijk heel veel op iPad tv en nu is het geval dat ik bij terug kijken heel veel problemen ondervind .

maakt niet uit wat je terug kijkt maar om de 3 min of soms eerder blijft beeld stil staan heel hinderlijk.

wat is jullie oplossing daarvoor 

internet is goed dus daar kan het niet aan liggen.

trouwens k*t om via een forum een vraag te stellen klantenservice moet makkelijker bereikbaar zijn 

hoor graag van u per mail ***@***.***

 

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

Beste mensen van kpn 

bestaat er een kans dat ik hier een reactie op ontvangen?

zoek ook elke rot naar mijn bericht 

 


Hoi @Luc73, dat is niet fijn kijken! is dat bij het kijken van live tv, terugkijken van een programma of bij opnames? Gebeurt dit bij alle zenders of bij een specifieke zender? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig zoals je merkt.

bestaat er een kans dat ik hier een reactie op ontvangen?

Dit is een community waar klanten elkaar helpen, en wij zijn er ook als het nodig is. Het is geen chat waar je direct een reactie krijgt. Als je sneller contact wilt kan je ons ook bellen op 0800-0402.


Goedemorgen Jasper,

bedankt voor je berichtje, het probleem is met terug kijken niet op 1 specifieke zender maar bij veel zender waar ik terug kijk

ook bij films terug kijken hapert de beeld kwaliteit 

dit is een beetje gekomen nadat de app is geüpdatet 

het is zeer vervelend ik hoor graag van u of medelezers wat een oplossing zou kunnen zijn 


Beste Jasper beste mensen van kpn

ik lees hier veel over moeilijk contact krijgen met jullie, dat ondervind ik ook wel redelijk 

plaats een duidelijke chat botton op de chat maar hoe goed je dingen verbergt hoe laster het is om contact te maken toch.

bellen misschien kunnen mensen niet telefoneren en daarom vragen ze schriftelijk contact .

ik kan met iedereen appen misschien is dat optie voor jullie?

maar ik denk dat deze problematiek niet zo snel is opgelost evenals de problemen met app voor tv kijken .


Welke iPad heb je precies, welke versie van iOS staat er op en wat is het versienummer van de app?

Hoe is het als je in een andere app naar een video kijkt, bijvoorbeeld YouTube of Netflix?

Welke snelheid haal je op de iPad als je een speedtest doet?

 

Chatten op die manier is niet mogelijk inderdaad. Er zijn andere schriftelijke opties, zoals via Facebook en X (Twitter).


Goedemorgen Jasper,

download 35.6

upload 21.1

ios 17.6.1 iPad 4

kpn app 08.52.03

ik heb bij andere apps geen probleem YouTube viaplay f1 tv 

het probleem doet zich alleen voor bij de kpn app en dan niet op 1 zender 


ios 17.6.1 iPad 4

kpn app 08.52.03


Kun je eens dubbelchecken welke iPad je precies hebt? De combinatie van iPad 4 en iOS 17.6.1 kan namelijk niet. Gaat het misschien om een IPad Pro 4? of IPad Air 4?


Die snelheid is niet denderend, maar het moet wel genoeg zijn. Heb je ook een computer of laptop waar je via tv.kpn.com kunt kijken of het via die weg ook gebeurt? Daarmee kunnen we kijken of het zich alleen via de app voordoet, of ook via andere wegen.


Hoi @Luc73, heb je mogelijk ook een Chromecast? Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je via de app op je iPad cast naar de Chromecast. Lukt het dan wel om programma's terug te kijken, of merk je dan dezelfde haperingen? 


Hoi Jasper 

ik heb gekeken op pc daar doet hij het ook wel een beetje maar niet zo heel erg 

is ook al een wat oudere laptop helaas 

via chroomkast doet hij het zelfde als bij kijken op iPad veel haperingen beeld blijft stilstaan geluid loopt dan soms door  en beeld van wazig trekt bij naar normaal

dis alles is bij mij gekomen nadat ik een update heb gedaan 


Dit probleem is bekend bij KPN. Ze zeggen er aan te werken. Ook bij mij gaat er bij het terugkijken van opgenomen programma’s heel veel fout. Ik vind het jammer dat er altijd gewezen wordt op alternatieven voor de iPad. Het zou KPN sieren nu echt eens met een oplossing te komen voor de iPad.


Reageer