Skip to main content

Vanochtend heb ik HBO opgezegd. Ik kreeg echter een mail van Videoland dat ik dat via KPN had opgezegd terwijl ik HBO heb opgezegd en niet Videoland. Ik kon dus inderdaad geen Videoland meer kijken. HBO was inmiddels ook afgesloten, daar had ik wel om gevraagd. Ik met KPN bellen, kreeg ik het antwoord bij ons staat alles goed in het systeem, ga maar naar Videoland. Dus ik net via whats app videoland bericht gestuurd. En hun antwoord, je raadt het al, nee hoor KPN heeft het opgezegd dus ga maar naar hun. Dus nu betaal ik via KPN voor Videoland zonder dat ik toegang heb. En zeggen ze beiden dat het niet aan hun ligt.

 

Ik wil per direct weer toegang tot Videoland. Als dit niet kan worden opgelost stap ik over aangezien ik al lang contractvrij ben. Schandalig is dit. 

 

Het letterlijke antwoord van Videoland kopieer ik hier even, voor als er een medewerker van KPN meeleest:

 

Hey! Wat rot dat dit zo gebeurd. Ik zie inderdaad dat het abonnement is opgezegd, helaas zal je toch terug naar KPN moeten helaas. Wij kunnen hun abonnement namelijk niet opzeggen, dit kunnen alleen zij aanvragen. Daarom staat er bij ons ook ''SVOD_direct_stop_3rdParty_subscription'' wat inhoud dat zij dit hebben gedaan. Ik denk dat je opnieuw het KPN abonnement moet koppelen aan Videoland doormiddel van een activatie code die je per brief of mail vanuit KPN krijgt. Dit kan via:

 

Admin: dubbele topics verwijderd