Skip to main content

Ik ben 6 weken op vakantie in Amerika en heb via de app een Storytel family abonnement afgesloten. Helaas lukt heb niet vanuit Amerika het Storytel abonnement te activeren. Hoe kan ik dit abonnement weer opzeggen, zodat ik niet mijn gratis maand en onbenutte abonnementskosten kwijt raak?

Hi ​@ChrisOck, welkom bij onze community. 

Ik ben benieuwd waarom het je niet lukt om Storytel te activeren. Doe je dit wel via de juiste link van Storytel? Zo ja, welke foutmelding krijg je te zien? 

Ik hoor graag van je. 

Gebruik de link die in de kpn mail staat om mijn Storytel account te activeren.  Ben aan het cruisen. Omdat ik niet via het thuisnetwerk kan inloggen en onboard internet (Starlink) gebruik, lukt het niet om mijn account te activeren. Helaas kan ik op zee mijn knp account niet gebruiken. 

Hi ​@ChrisOck, ik lees het. Je moet moet hiervoor inderdaad verbonden zijn met je KPN Netwerk. Dit gaat je helaas niet lukken. Is er iemand toevallig aan het thuisfront die dit voor je kan doen? Dat is, ben ik bang, de enige optie. 

Het thuisfront heeft Stoytel voor ons geactiveerd. Aan boord geeft de spotify app dat er geen internet verbinding is, terwijl ik wel via de browser via de Storytel website kan inloggen. Krijg dan de melding dat er geen actief abonnement bekend is. Hoe kan ik dat oplossen?

Reageer