Hi, iemand een idee? Account Ziggo sport free aangemaakt, gisteren PSV gekeken, app afgesloten, vandaag moest ik via een scanmenu of opnieuw inloggen weer inloggen, dus de app onthoud mijn gegevens niet. Greetz
Deel je de gegevens?
Hij mag op 1 IP tegelijk gebruikt worden.
Ben je wel ingelogd om te kijken naar AZ en straks Ajax?
Kan het niet controleren. Heb zelf al jaren Ziggo Sport zenders pakket.
Hoi Peter, ja een IP adres, zit nu AZ te kijken, in de rust uitgelogd en dan moet ik weer opnieuw inloggen met mijn gegevens of scannen Diw 7022 bedraad Internet, met andere apps heb ik dit probleem niet, zag wel dat ik ook de app kan downloaden op mijn google tv Sony Bravia, misschien is dat een optie, bedankt voor je berichtje trouwens, groetjes
, in de rust uitgelogd
maar hoe verlaat je de app?
Je moet de app afsluiten, niet uitloggen.
Druk enkele malen op kromme terug pijltje totdat je dit ziet.
Je hebt gelijk Peter, ik heb nu de app afgesloten, en het is ok nu, ik heb de app nog niet eens goed bekeken, gisteren pas gedownload, hartstikke bedankt! Groetjes Robbie
Hi
Dit doe je inderdaad door de app af te sluiten en niet helemaal uit te loggen, daarom moest je steeds opnieuw inloggen. Peter legt het goed uit:
Je moet de app afsluiten, niet uitloggen. Druk enkele malen op kromme terug pijltje totdat je dit ziet.
Het is opgelost, nogmaals bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.