Het is nog steeds frustrerend. KPN doe er wat aan! Op de TV+ box kun je de NPO Plus app gebruiken. Maar gisterenavond bevriest het beeld weer na een half uur kijken. Vanmiddag bevriest het beeld om de haverklap. Dit is echt geen doen.
Hoi ​
Hoe is de TV+ Box verbonden met het KPN modem, is dat met een kabel, draadloos of anders?
Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig zoals je merkt.
In eerste instantie bevriest het beeld en reageert de app niet meer op wat voor actie dan ook vanaf de afstandbediening. Geen menu's meer, want die kunnen niet opgeroepen worden. Als ik uiteindelijk wel uit de NPO app kan komen, dan verschijnt vaak (maar niet altijd) de melding dat er geen internet verbinding is. Als ik dan in het systeem-menu van de TV+ box controleer wat de status is, dan blijkt de box wel gewoon verbonden te zijn. Soms is even wachten dan wel de oplossing, want dan reageert alles weer. Maar soms moet de stroom van de box af en dan helemaal opnieuw starten. Bijzonder is ook dat ik merk dat het probleem zich vaker voordoet als ik op een avond verschillende keren de NPO app start en afsluit.
De TV+ box is met kabel verbonden met het modem.
Dank je, op het moment dat de NPO app die melding geeft, werken andere apps dan nog wel? Als je voor je iets doet dan bijvoorbeeld Netflix of YouTube opent, kan je daarin nog wel kijken of geeft dat dan een soortgelijke melding?Â
Omdat de TV Box+ aangeeft dat er geen internet verbinding is (behalve via het menu dat er wel verbinding is), werkt verder niets. Geen TV, geen andere app's, niet terugkijken etc.
Is dit de enige TV+ Box die je hebt, of heb je er nog een? Als je er nog een hebt, zou je ze dan eens van plek kunnen ruilen om te kijken of het met de ontvanger mee gaat, of dat het op dezelfde plek blijft met de andere ontvanger?
Ik heb er meerdere. Maar even omwisselen dat gaat niet. De afstandsbedieningen zijn geprogrammeerd voor het TV toestel en die verschillen. Dus nee, dat is geen optie.
De afstandsbediening hoeft niet mee, die kan daar je op dezelfde plek blijven gebruiken. Om te kijken waar dit zit is het wel handig om de ontvangers van plek te ruilen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.