Skip to main content

Mijn abonnement van Spotify heb ik in Juni via de KPN-app opgezegd. Hier heb ik zoals het hoort een bevestiging van ontvangen, en in de KPN-app kan ik Spotify nu weer opnieuw afnemen. Het ziet er allemaal goed uit, toch? Maar niets is minder waar, iedere maand krijg ik de KPN Factuur met 17,99 aan online aankopen voor m'n Spotify Family abonnement.

Ik heb contact gehad met KPN en de eerste credit heb ik gehad, maar nu nog steeds wordt Spotify in rekening gebracht?!

Volgens een medewerker van KPN moet ik contact opnemen met Spotify en nog eens heel m'n verhaal doen. Uiteraard heb ik dit gedaan, bewijzen aangeleverd, correspondentie van KPN doorgezet naar Spotify. Vervolgens een verificatie moeten doen om te bewijzen dat het Spotify account mijn account is, maar goed dat begrijp ik dan ook nog wel en uiteindelijk sturen ze mij weer naar KPN?!

Ik zou dus heel graag m'n Spotify account daadwerkelijk van m'n factuur verwijderd willen hebben. Heel typisch dat het afnemen van een account altijd vlekkeloos gaat, maar opzeggen is toch veel lastiger en ben je overgeleverd aan de bereidheid van een KPN medewerker.

Hoi ​@gbrokke . Wat een gedoe op deze manier. 

Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

Hallo Erwin,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het profiel aangevuld.

Sorry voor de late reactie. Ik had al een mail namens jou verstuurd maar daar niks op vernomen. Ik heb de collega's vandaag herinnerd en ik hoop snel (goed) nieuws voor jou te hebben

Reageer