Skip to main content

Zie ook hier.

 

Op o.a. Totaal TV lees ik dat in de loop van het jaar SkyShowtime via Prime Video beschikbaar komt.

Maar als ik het goed begrijp moet je dan wel € 8,99 per maand extra betalen en dat is toch wel duur.

Op de site van Skyshowtime zie ik vanaf € 5,99 per maand.

Of een 6 maanden deal voor € 23,49 (€ 3,92 per maand) of jaarabonnement € 46,99 (€ 3,91 per maand)

 

Heeft iemand een idee van die € 8,99 per maand?

Mijn dank is alvast groot,

Joop

 

Dat wordt door Skyshowtime zelf ook genoemd.

https://corporate.skyshowtime.com/238924-skyshowtime-announces-multi-market-partnership-with-prime-video

Prime heeft met wel meer diensten een overeenkomst zoals Film1, WarnerbrosDiscovery,  MGM+  en Hayu de zogeheten Channels.  Ik kijk van de samenwerking dus niet echt van op, in Nederland kan het niet maar diverse titels van Paramount en NBC Universal (Skyshowtime)  waren of zijn via Primevideo al te huur.

 

Morgen zullen we wel meer kunnen vinden bij Prime zelf.

 

Helemaal vergeten ik heb de levenslange korting die € 8,99 is inderdaad zonder reclame.


Even verder klikken,... Met reclame en zonder reclame,…

Ik heb hem onlangs beëindigd, heb het nooit een toevoeging gevonden, op die enkele paar series of films na,..


Ik zie het.

Dank je.

Maar wat is dan de toegevoegde waarde via Prime?

Geen prijsvoordeel.

Dus kan je hem net zo goed los nemen.


Ik zie het.

Dank je.

Maar wat is dan de toegevoegde waarde via Prime?

 

Dan moet je het artikel goed lezen, heb je een apparaat waarop Skyshowtime niet beschikbaar is maar wel Primevideo heb je op die methode wel de mogelijkheid die content te zien.

 

"SkyShowtime is op dit moment dan wel op veel apparaten beschikbaar, maar niet op allemaal. Zo is er nog geen app voor alle online platformen die door televisiefabrikanten gebruikt worden."


@Rowi. 

Ik heb het echt wel goed gelezen, maar snapte het niet.😉

Maar ik kan mij niet voorstellen dat een apparaat wel de app van Prime heeft en dan niet die van SkyShowtime.

Vandaar mijn opmerking. 😉😊


@Rowi.

Ik heb het echt wel goed gelezen, maar snapte het niet.😉

Maar ik kan mij niet voorstellen dat een apparaat wel de app van Prime heeft en dan niet die van SkyShowtime.

Vandaar mijn opmerking. 😉😊

Helder, aangezien Skyshowtime een betrekkelijk nieuwe streamdienst is kan ik mij dit wel voorstellen. Zo heeft het best lang geduurd voor de app beschikbaar kwam voor Samsungs Tizen.

Bij mijn weten heeft de Vip 5202 geen Skyshowtime echter wel Prime Video net als de Arcadyan HMB2260 en Arris VIP2952 sinds 2019 dus zelfs voor KPN klanten kan dit nuttig zijn, althans het is maar de vraag of die channels mogelijk zijn als het abonnement via KPN loopt.


Navraag gedaan voor het volgende:
 

 

 althans het is maar de vraag of die channels mogelijk zijn als het abonnement via KPN loopt.


Je kunt jouw Prime abonnement dat via de KPN factuur loopt, uitbreiden met de extra opties die Prime aanbiedt. 


Navraag gedaan voor het volgende:
 

 

 althans het is maar de vraag of die channels mogelijk zijn als het abonnement via KPN loopt.


Je kunt jouw Prime abonnement dat via de KPN factuur loopt, uitbreiden met de extra opties die Prime aanbiedt. 

 

Kan helaas nog niet via KPN.

Dan kan ik in dit geval beter rechtstreeks via SkyShowtime afnemen. 

 

Hopelijk kan je snel SkyShowtime (rechtstreeks het liefst) via KPN afnamen.

Aan en uit zetten gaat veel sneller en makkelijker.


Heb je het geprobeerd aan te zetten? @joop2011 


Heb je het geprobeerd aan te zetten? @joop2011 

 

Wat bedoel je?

Prime Video heb ik al meer dan een jaar (via KPN).

 

SkyShowtime zie je niet staan bij KPN.

 

Ik ga het zo wie zo niet via Amazon afnemen.

Dan doe ik het liever via SkyShowtime zelf.

Maar via KPN is mijn voorkeur.😉


Oh op die manier. Het ging er juist over of je het bij Prime kunt aanzetten en of dat dan ook mogelijk is als je Prime bij KPN afneemt @joop2011. Het gaat in dit topic er niet over of SkyShowtime een losse entertainment optie is via KPN. Sky Showtime wordt op dit moment inderdaad niet los via KPN aangeboden. 


Vanaf 5-8 is SkyShowtime ook te zien via Prime Video! 

https://www.ditjesendatjes.nl/prime-leden-kunnen-vanaf-5-augustus-series-van-skyshowtime-zien


 

Dat is bekend, maar je kan het niet via KPN afnemen.

Mocht ik het willen hebben, neem ik het via SkyShowtime zelf af.😉

 

Want het is dezelfde prijs die je voor SkyShowtime moet betalen via Prime Video.

En dan moet je het via Prime Video afnemen.

 

Het ene via KPN en het andere via Prime Video zelf, dat zie ik niet zitten.


Het klopt dat dit al bekend was, alleen de datum vanaf wanneer dit mogelijk zou worden was nog niet bekend en nu dus wel. Ik vind het persoonlijk wel handig omdat ik geen smart tv heb en nog een VIP5202 tv ontvanger waar dus wel Prime op staat maar geen SkyShowtime. Nu kan ik dus ook de content van die laatste zien via mijn ontvanger. 

En abonnementen van streamingsdiensten neem ik sowieso altijd direct af van de aanbieder en niet van KPN, wel zo makkelijk.


@Loja

Hartelijk dank voor de aanvulling.

 

Ik heb de nieuwste Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) van KPN en daar kan je alle app's opzetten.  Het is een Google mediabox.

Deze krijg je als je overstapt op het abonnement KPN tv+ en meestal ben je dan ook nog goedkoper uit.😉

 

Wij hebben wel een Smart tv, maar via 1 ab is wel makkelijk.😉


Reageer