Heb sinds enkele weken KPN met beneden een KPN TV box en gebruik boven via wifi (stabiele en goede verbinding) op een Philips smartTV de KPN TV+ app.
Heb afgelopen 4 dagen al 2x problemen gehad met de app. De eerste keer na het opstarten van de app. alleen maar zwart beeld (app startte niet op). Goede wifi verbinding en andere apps (bijv. Viaplay en Videoland) werkten prima. TV uitgeschakeld en weer ingeschakeld, bood geen oplossing. Vervolgens 1 minuut stroom van de TV gehaald (reset) waarna app. weer werkte.
De tweede keer wilden we een opgeslagen programma terugkijken. Dit programma startte echter niet op. Na enkele malen op 'play' drukken verdwenen alle opgeslagen programma's en kwam de melding in beeld dat er nog geen opgeslagen programma's waren, terwijl wel werd aangegeven dat 21% van de beschikbare ruimte in de cloud werd gebruikt.
Ook hier uiteindelijk besloten de TV weer van de stroom te halen (resetten), waarna ook dit probleem opgelost was.
Zijn hier meer klachten over en wat is de oorzaak/hoe wordt dit opgelost?
Tevens nog de volgende klacht: ik neem bepaalde programma's op om deze later op de avond (ook via de KPN TV+ app) te kunnen bekijken (en de reclame door te kunnen spoelen). Het vreemde is echter dat ik niet de mogelijkheid heb het programma terug te kijken/vanaf het begin te kijken) als het nog bezig is. Ook niet als het programma al afgelopen is. Is pas mogelijk als het programma meer dan drie kwartier afgelopen is. Waarom is dat/wat doe ik eventueel fout?