Skip to main content

Ik heb al enige tijd geleden mijn Spotify Premium account in de Mijn KPN app opgezegd. Deze service is dan ook niet meer te zien in mijn abonnementsoverzicht maar wordt nog wel elke maand gefactureerd 10.99 euro. 
Ik heb de klantenservice van KPN gesproken, dit was een onprettig gesprek waarbij ik herhaaldelijk heb aangegeven dat Spotify mij naar KPN heeft verwezen.  Toch moest ik het echt met Spotify uitzoeken volgens de KPN medewerker. Spotify verwijst mij zoals eerder al genoemd meteen naar KPN. Ook in de KPN winkel in Gouda konden zij mij niet helpen en hebben we gecheckt of het via Apple pay verliep maar dat is niet zo. KPN factureert namelijk gewoon. 

Ik wil van mijn Spotify Premium abonnement af, ik wil geen maand langer betalen. Ik wil dat KPN stopt met het factureren van een dienst waar ik geen gebruik van maak maar die ik op geen enkele wijze zelf kan stopzetten. 

Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen? Hierbij nog een snap uit het gesprek dat ik had met de klantenservice van Spotify: 

 

Spotify|21:13 p.m.

We zien dat je een Premium-abonnement hebt afgesloten via een van onze partners.
 

Maria G|21:20 p.m.

We krijgen vaker gebruikers doorgestuurd van de KPN hiervoor. We willen je niet van de kast naar de muur sturen maar die online aankopen verlopen buiten ons om, en we kunnen hier dus helaas echt niet meer helpen.

Hi @Michelle Erdemir, welkom hier. 

Als dit via ons wordt gefactureerd moet het inderdaad via ons gaan, dus dat ga ik in dit geval voor je in orde maken. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je username invullen van Spotify, dan zorg ik ervoor dat dit stop wordt gezet. 

Ik hoor graag van je. 


Hoi Alex,

 

Mijn gegevens zijn aangevuld in het KPN Profiel, ook de gebruikersnaam van Spotify.

Alvast bedankt voor je hulp.

 

 


Dankjewel voor de gegevens, ik heb dit doorgezet en verwacht binnen 5 werkdagen een reactie te krijgen. Ik ga hier een update geven zodra ik iets hoor. 


Hi @Michelle Erdemir, ik heb de bevestiging gekregen dat Spotify volledig uit wordt gezet per 23 september met terugwerkende kracht. Dit zul je op je volgende factuur zien. 


Reageer