Skip to main content

Ik heb Spotify Premium in mijn KPN thuis abonnement. Ik wil dit omzetten naar spotify family. Hoe doe ik dat? In het entertainment pakket is het geen optie.

Hallo ​@bassist ,

Spotify Family activeren doe je zo:

• Als nieuwe klant activeer je Spotify Family op dezelfde manier als hierboven.
  • Heb je nu Spotify Premium bij KPN? Dan kun je Family activeren nadat je Premium gebruiksperiode is verlopen. Dit duurt maximaal 30 dagen. Je kunt de datum controleren via spotify.kpn.com. Log daar in met je KPN ID en klik op Meer Informatie bij het Spotify blok. Je krijgt de mail met activatielink verder automatisch zodra je Premium is verlopen.
  • Heb je nu Spotify Premium via Spotify? Je moet eerst dit account opzeggen via Spotify zelf. Wacht tot jouw account is omgezet naar Spotify Free. Daarna kan je Spotify Family bij KPN activeren via de stappen zoals hierboven aangegeven.

Spotify Premium of Family wisselen of opzeggen

Spotify Premium of Family kun je wisselen en opzeggen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:

1. Log in op MijnKPN met je KPN account.
  2. Ga naar ‘Producten’ en kies je Thuis of Mobiel product.
  3. Klik op ‘Wijzig uw pakket en/of extra opties’.
  4. Verwijder onder ‘Internet’ het vinkje bij de Spotify variant die je wilt opzeggen. Wil je wisselen? Vink dan vervolgens de andere aan. Rechts in beeld zie je het nieuwe maandbedrag.
  5. Klik op de knop ‘Volgende’ Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop ‘Plaats bestelling’. 

Let op! Het kan tot een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

Met Spotify Free hoor je reclame tussen sommige muzieknummers, je afspeellijsten blijven behouden.

bron: 

Reageer