Skip to main content
Vraag

Spotify premium naar Spotify Family

  • 8 September 2024
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Ik zou graag mijn premium Spotify account omzetten naar Family maar kan deze optie nergens vinden. Kunt u mij heir verder mee helpen?

Hallo @Menko Boersma , misschien kun je via onderstaande link(s) wat meer info vinden:

https://www.kpn.com/entertainment/spotify

en

Succes


Dag Jan,

 

als ik hier heen ga dan zie ik mijn premium account. Als ik die verwijder dan kan ik alleen weer premium kiezen. Family staat er niet bij als optie. 


Hallo @Menko Boersma ,

Als ik die verwijder dan kan ik alleen weer premium kiezen. Family staat er niet bij als optie. 

 

Je kunt via MijnKPN een verandering in gang zetten, maar dat gaat niet per direct. Het kan tot een maand duren voordat je over bent op Family. 

 

 

Wisselen tussen Premium en Family

Spotify Premium of Family kun je wisselen en opzeggen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Log in op MijnKPN met je KPN account.
  2. Ga naar ‘Producten’ en kies je Thuis of Mobiel product.
  3. Klik op ‘Wijzig uw pakket en/of extra opties’.
  4. Verwijder onder ‘Internet’ het vinkje bij Spotify Premium of Family. Rechts in beeld zie je het nieuwe maandbedrag.
  5. Klik op de knop ‘Volgende’ Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop ‘Plaats bestelling’. 
    Let op! Het kan een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

Als je opzegt, wordt Spotify Premium binnen een maand teruggezet naar Spotify Free. Met Spotify Free hoor je reclame tussen sommige muzieknummers, je afspeellijsten blijven behouden.

bron:

 


Mogelijk heeft u nog een oud abonnement uit de tijd dat Spotify Family nog niet bestond. Dan zult u eerst het abonnement aan moeten passen naar de nieuwste abonnementsvorm.


Hoi @Menko Boersma, welkom op onze community! 
Ik zie dat er al goed meegedacht wordt, kom je er een beetje uit zo?

Je kunt hierover ook altijd even met ons bellen op 0800-0402, mijn collega's kunnen dan even meekijken naar je abonnement!


Reageer