Hoi,
wat ik ook probeer of doe, na 1 dag klooien (zonde van mijn tijd) doet viaplay het dus nog steeds niet. Er wordt hier steeds gesproken over mail die je van kpn heb gekregen, nou ik heb niets gekregen. Ik heb dus al een account gehad van viaplay, maar een tijd geleden mee gestopt, ik dacht ik kan die voorwaarden wel weer gebruiken, dus niet. Ik wilde mij aanmelden met mijn vorige viaplay account, krijg wel vinkjes en druk dus op inloggen en activeren, maar dan gebeurt er dus niets (alleen controleer of je alles heb ingevuld en probeer het opnieuw (zij zetten die vinkjes) Ik wil nu een nieuw viaplay account maken, maar ze blijven dus vragen om die kpn service idee 1 en 2, maar er is hier niemand die dat wil geven, want wordt er hier gezegd dat hoeft niet, nou dat hoeft dus wel, want anders kom ik dus geen stap verder. En ga mij nu niet vertellen hoe het dan moet. Ik ben al bijna een dag aan het prutsen, maar kom geen stap verder. Ik heb alles gelezen wat er hier staat en allerlei andere info, maar ik heb dus GEEN mails van kpn gekregen, waarin zou staan wat ik moest doen. Ik wil heel graag engels voetbal kijken.
Is er hier iemand die mij kan zeggen hoe het nu verder moet.
Camthelion
Â
Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]