Zijn er meer mensen die problemen hebben met youtube kanaal ,ik ben echt youtube verslaafd maar moet steeds tvkastje resetten omdat youtube vast loopt of niks doet
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Zijn er meer mensen die problemen hebben met youtube kanaal ,ik ben echt youtube verslaafd maar moet steeds tvkastje resetten omdat youtube vast loopt of niks doet
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hi
Laatste vraag: Welk type tv-ontvanger heb je?
Ben benieuwd en hoor graag!
Hallo lisa
In het begin ging youtube nog wel ok ,het is gekoppeld met kabel ,soms krijg ik de melding dat ik de app moet vernieuwen terwijl ik kijk via zender 201 ,dan vernieuw ik het via dat icoontje wat er dan staat maar het wordt alleen maar erger langzamer en loop meer vast meestal krijg ik geen melding off iets dan stop het gewoon.
Soms kan ik terug naar live tv maar meestal moet ik de tvmodem aan en uit zetten
Tvmodem model :arris vip2952v2
Experia box v10
Dit probleem heb ik in huiskamer maar ook op slaapkamer daar heb ik het zelfde tvmodem
Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden daar ik echt verslaafd ben aan youtube maar me nu meer aan het ergeren ben aan dit probleem
Gr sigi lafleur
Gezien je op beide ontvangers hetzelfde ervaart, kan het probleem ook verderop in het netwerk zitten. Heb je een glasvezelverbinding of koper? Als je glasvezel hebt, dan heb je een glasvezelkastje in je huis hangen. Overweeg om die eens 2 minuten stroomloos te maken. Je (tv-) en internetverbinding valt dan wel tijdelijk weg.
Hallo lisa
Nee heb geen glasvezel ,ik zit paticulier gehuurd en mijn huurbaas wil dit niet hier oudere man en snap dat allemaal niet
En nee iedere keer modem opnieuw starten is geen oplossing nee is gewoon vervelend
Gr s lafleur
Snap ik
Hallo lisa
Bij deze ingevuld
Gr sigi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.