Skip to main content

Dag,

Vrijdag 30/7 een abonnement afgesloten met iPhone 12. De grote korting op airpods (€79 ipv €179) heeft mede bepaald voor dit abonnement te gaan. Na het afsluiten een mail dat de telefoon niet op voorraad was. Donderdag 5/8 de telefoon ontvangen maar toen was de link naar het registratieformulier nergens meer te vinden. In de chat met twee medewerkers (eerste chat werd na ¾ ineens verbroken) en beiden konden geen actie terugvinden. ‘s Avonds gebeld en ook die medewerker kon geen actie of formulier terugvinden. Vertelde me dat er geen kans is op airpodskorting. Hij heeft toen namens mij een klacht ingediend en twee dagen daarna kreeg ik als reactie een mail met een link naar het registratieformulier. Ik kon dat slechts beperkt invullen (geen registratienummer etc) en heb nog geen reactie gehad. Verder googelen leerde me dat de actie tot 1/8 heeft gelopen. Vóór deze datum het abonnement afgesloten en ná deze datum de telefoon ontvangen. Heb het idee nu op een muur te stuiten. Geen medewerker weet hier mee om te gaan. Kan ik middels dit forum geholpen worden? Saillant detail: de kortingsactie staat nog steeds online. 
https://www.kpn.com/netwerk/5g.htm

scroll omlaag en je ziet de iPhone 12 met airpodsactie. 

*Admin: inmiddels reeds opgelost via de klantenservice