Skip to main content

Hallo @KPN 

Gaan jullie de Apple Watch Ultra 2 Satin Black verkopen? Zoja, wanneer is deze te pre-orderen?

Hi @Sergio1987, welkom hier. 

Edit: Dank aan @Laurens82, zie hieronder en de link naar de website


Dit zoekresultaat zegt iets heel anders


@Laurens82, dankjewel hiervoor. Ik had niet door dat dit online stond. Ik heb mijn bericht aangepast. 


Op de pagina zelf lees ik niets over de mogelijkheid tot pre-order vanaf 13 september. Daarnaast worden er ook nog geen prijzen genoemd. Ik ben benieuwd of de Satin Black versie voor dezelfde prijs verkocht gaat worden als de huidige Apple Watch Ultra 2.

Maar even afwachten wat er morgen gemeld wordt op de website.


Gaat de Apple Watch Ultra 2, in naturel titanium, i.c.m. de naturel milanese titanium band ook bij KPN verkocht worden?


Op de pagina zelf lees ik niets over de mogelijkheid tot pre-order vanaf 13 september. Daarnaast worden er ook nog geen prijzen genoemd. Ik ben benieuwd of de Satin Black versie voor dezelfde prijs verkocht gaat worden als de huidige Apple Watch Ultra 2.

Maar even afwachten wat er morgen gemeld wordt op de website.

Het verschil op de website zie je in de verwachte leverdatum. 


@Alex van KPN Is de Apple Watch Ultra 2 in Satin Black ook op voorraad in de winkels aanstaande vrijdag 20 september? Of Is het alleen online? 

Online kan ik niet betalen naar eigen voorkeur en in de winkel wel. Vandaar de voorkeur voor de winkel.


Reageer