Zuur dat jouw Pixel 9 na een systeemupdate ineens de geest heeft gegeven, @michael01. Ik begrijp dat je hiermee naar een KPN winkel bent geweest. Deze hebben het toestel opgestuurd ter reparatie. Maar we zijn nu 2 maand verder en je weet eigenlijk nog niks over de status van jouw reparatie. Ik had je hier graag meer duidelijkheid over gegeven, maar ik kan dit helaas niet inzien. Hiervoor moet ik je toch echt doorverwijzen naar Reconext. Je kunt hiervoor bellen naar 0800 8200008.
Die geeft alleen aan dat het niet kan leveren ivm leverings probleem. KPN neemt niet zijn verantwoording om garantie te verlenen op een nieuw toestel. Klant kan alleen wachten
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Verwacht je een nieuw toestel ter vervanging van jouw Pixel 9 omdat deze defect is en niet gerepareerd kan worden? Hoezo wordt er dan geen verantwoordelijkheid genomen om garantie te leveren?
Wat betekent garantie bij KPN? Je hebt garantie wanneer je een nieuw toestel aanschaft. Nu werkt het toestel niet. KPN heeft geen contact afgesloten met de reparateur en deze heeft geen contract met Google.
Klant/consument is de dupe en wacht nu meer dan meer dan 2.5 maanden. Wie staat aan het roer? Hoeveel langer zou je moeten wachten?
Joost Farewerck is niet in control.
Wat betekent garantie bij KPN?
Niets. KPN is alleen maar een doorgeefluik. Een "tussenpersoon". KPN gaat jou echt niet op eigen kosten een ander toestel geven. KPN geeft het gewoon door naar zijn leverancier/fabrikant en wacht rustig af. Zolang KPN het toestel niet terug krijgt krijg jij ook niets terug.
Dat is met een kapot wasmachine binnen de garantie ook zo hoor. Verkopers doen niets. Die verwijzen je vaak zat rechtstreeks door naar de fabrikant.
Wat betekent garantie bij KPN? Je hebt garantie wanneer je een nieuw toestel aanschaft.
Je koop een toestel bij KPN en in de eerste jaar heeft KPN de garantieverplichting te voldoen, nicht de fabrikant en ook niet de reparateur. Indien KPN zijn plicht niet doet, heb je het recht het contract te ontbinden en de volledige koopbedrag terug te vorderen.
Garantie betekent dat we jouw toestel proberen te repareren als deze defect is. Garantie betekent ook dat als het toestel niet te repareren is, dat je een vervangend toestel krijgt. Maar de Pixel 9 is op dit moment slecht leverbaar en we kunnen geen toestel uit de lucht toveren. Dus kunnen we op dit moment niet anders dan je vragen geduld te hebben.
Geduld 2.5 mnd???. Ik hoop alleen maar dat dit niet gebeurt bij alle producten van KPN.
ach vandaag wederom teruggebeld met jawel hetzelfde antwoord. manager kan/wil geen beslissing nemen en gewoon wachten op de reparatie. nu niet volgende week terug bellen maar op 23 december weer een terugbel verzoek. Zelfde mededeling???? op naar de 3 maanden waarschijnlijk zonder probleem.