Goedemorgen, zo te lezen hebben er dus veel meer mensen problemen mee. Ook ik heb geen zin om weken lang op m’n 864 euro te gaan zitten wachten. Geen telefoon en geld staat bij kpn. Jullie noemen het zelf een systeemfout, maar het zit er blijkbaar al meer dan een jaar in. Waarom deleten jullie niet gewoon die step met de iDeal button wanneer niemand via iDeal mag betalen. Ik heb blij vrijdag ochtend een nieuwe iPhone 12 besteld, betaald via iDeal, zoals volgens de step moest gebeuren. Vervolgens krijg ik een email waarin staat dat ik het nogmaals moet gaan betalen aan de koerier. Hierover gebeld, er waren maar 2 oplossingen, Annuleren of dubbel betalen. Dit noem ik geen oplossing. Zo jammer om te lezen dat zo veel mensen hier problemen mee hebben gehad en nu nog steeds problemen mee ervaren. Ik wil graag zsm mijn geld terug gestort hebben zodat ik een telefoon kan gaan aanschaffen.
*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt