Sinds juli heb ik slecht internet met mijn iPhone 11 Pro Max. Vergelijkbaar met onderstaand topic:
Klachten zijn:
- Slecht bereik binnen en buiten (4G met een streepje of soms zelfs EDGE)
- Slecht bereik onderweg (auto en trein)
- Slecht bereik in het buitenland
- Mijn partner heeft een iPhone 13 Pro Max met KPN en zodra we een landgrens passeren of met een vliegtuiglanden in een ander land heeft hij direct verbinding en ik heel lang geen service. Vliegtuigmodus herhaaldelijk doen helpt niet.
- Soms geen service
Mijn partner met een iPhone 13 Pro Max en KPN heeft die problemen niet. Ik heb een iPhone 10 met Vodafone voor werk en die heeft bereik waar ik geen bereik heeft.
Ook zijn mijn huis en werkadres volgens de dekkingskaart van KPN goed gedekt, echter is dit niet het geval.
Ik maak gebruik van een e-sim. Mijn modelnummer is A2218.
Volgens deze website, moet dit modelnummer de volgende banden ondersteunen.
- GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz)
- UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1700/2100, 1900, 2100 MHz)
- FDD-LTE (Bands 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 21, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 66)
- TD-LTE (Bands 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48)
Ik heb mijn toestel al:
- Herstart
- Naar fabrieksinstellingen hersteld
Mijn toestel draait op de laatste iOS. Vertoont geen mankementen en is nooit gevallen o.i.d.Â
Heb reeds contact gehad met Apple en de hardware en software is in orde bevonden.
Ik lees in het andere topic dat de iPhone 11 Pro buiten scope van jullie vervavingsprogamma valt, echter lijkt het me te toevallig, gezien ik ook andere iPhone 11 Pro gebruikers zie met dit probleem.
Â
Â