Hallo allemaal,
ik heb gezocht op het forum, maar stel toch mijn eigen vraag. Ik heb nu een aantal keren gehad dat ik op mijn apparaten spontaan bepaalde zaken niet meer kan.
voorbeelden zijn: op mijn iPhone kan ik geen verbinding maken met mijn Sonos speakers, mijn hue app krijgt geen verbinding met de bridge of andere vage problemen zoals het niet meer branden van het blauwe wifi lampje op de zijkant van de Expedia box.
het zijn voor mij onverklaarbare zaken die meestal, hoe vervelend het ook is, opgelost werden door de experiabox te herstarten. Dat deed ik ofwel via de GUI ofwel door de stroom eraf te halen.
Ik beschik ook over een alarm dat met ethernet aangesloten is op mijn experiabox en vanavond om 21:59uur geeft mijn alarm te kennen dat er geen internet verbinding is. Dat is vreemd want ik zit de hele avond oP mijn iPad buiten tv via de kpn app te kijken en ik heb daar niks van gemerkt. Waaraan ik merkte dat er geen internet was, was toen ik mijn Hue lampen wilde aanzetten en toen bleek de hue app geen verbinding te kunnen maken met de bridge.
Uit de logging op mijnmodem.kpn kan ik niet zien dat er op dat tijdstip iets gebeurd is. Het gebeurt mij nu iets te regelmatig om het te negeren dus ik zou toch willen vragen of iemand in mijn logging mee kan kijken en een oorzaak kan achterhalen.
groeten,
frank
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid