Mijn buren hebben al glasvezel internet, terwijl ze het abonnement iets voor/na kerst pas hebben afgesloten, of later
Ik heb een order al in februari 2021 gemaakt en wordt overgeslagen, waarom gaat dit niet op volgorde?
- monteur komt niet opdagen, belt niet af
- XGS-PON kastjes zijn niet leverbaar blijkbaar
- Ik wordt niet terug gebeld door de aannemer
- Ik moet zelf KPN netwerk bellen als ik informatie wil, hier krijg ik maar weinig.
- Als ik iemand aanspreek van KPN netwerk die hier al in het gebouw moet zijn dan heeft die geen order dus dan mogen ze niks, combineren van orders is blijkbaar niet mogelijk. Een order bij iemand neerzetten die toch al moet komen voor de bekabeling wordt blijkbaar niet aan gedaan
- Voor de duidelijkheid, ik mis alleen een XGS-PON kastje die in geprogrammeerd moet worden, de FTU is er al.
Wat is dit voor dienstverlening?
Waarom worden mensen die later een abonnement afsluiten eerder aangesloten?
Nee hun glasvezel aansluiting was niet eerder klaar!
Mijn vriendin in hetzelfde gebouw kon overigens gelijk gebeld worden dezelfde dag voor een afspraak met de monteur, maar het was geen goede aanbieding voor haar i.v.m. voetbalkanalen/UTP trekken.
We hebben die maar geannuleerd.
Daar krijg je dan overigens geen bevestiging van, wat ook raar is.
Heeft iemand een goede uitleg, had ik dan toch moeten wachten totdat het er wel was, en dan een order doen?
Wie zich het eerste aanmeld is als laatste aan de beurt?