Skip to main content
Sticky

Afmelden of verwijderen KPN Community account

  • 13 February 2023
  • 274 reacties
  • 5007 keer bekeken
Afmelden of verwijderen KPN Community account

Wil je geen lid meer zijn van onze community? Jammer! 

Het beëindigen van je account kun je hier aanvragen en wordt verwerkt door één van de moderators. 

Let op:
In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*

We kunnen er ook voor kiezen om jouw account te blokkeren, jouw profielgegevens te verwijderen en jouw gebruikersnaam te wijzigen in een niet herleidbare gebruikersnaam. 

*Uitzondering zijn activiteiten waarbij je handmatig je naam hebt toegevoegd. 
Bron

Het verzoek om je account te beëindigen, mag je hier in dit topic plaatsen. We streven ernaar om je verzoek binnen 3 werkdagen  te verwerken. 

@OempaS Jammer dat je gaat. Maar bij deze verwijderd. 


Ik wil mijn community account verwijderen en alles verwijderen,

Reden is dat ik misselijk wordt van de de beledigingen en asociaal gedrag 


Ik wil mijn community account verwijderen en alles verwijderen,

Reden is dat ik misselijk wordt van de de beledigingen en asociaal gedrag 

Spijtig om te lezen. Maar ik ga dat voor je regelen. 


Ik wil mijn community account verwijderen en alles verwijderen,

Reden is dat ik misselijk wordt van de de beledigingen en asociaal gedrag 

Dan moet je als anoniem lid ook niet meer reageren binnen jouw topic en moet je dus consequent zijn.

Vind je ook niet @Erwin van KPN ???


Die reactie was op een moment voordat het account van cena verwijderd werd @JanD 😉

Na verwijderen van een account wordt het “Anonymous” en is reageren niet meer mogelijk.


Het zal elkaar gekruist hebben inderdaad. 


Wilt u alstublieft mijn KPN Community account verwijderen?

Bij voorbaat dank.


Wilt u alstublieft mijn KPN Community account verwijderen?

Bij voorbaat dank.

Bij deze gedaan @Jo9!


Kan mijn account verwijderd worden,

ben goed geholpen, maar nu niet meer nodig

met vriendelijke groet

Poffer01


Kan mijn account verwijderd worden,

ben goed geholpen, maar nu niet meer nodig

met vriendelijke groet

Poffer01

Geregeld!


Goedenavond,

 

Kunnen jullie mijn KPN forumprofiel verwijderen?

Thanks!


Goedenavond,

 

Kunnen jullie mijn KPN forumprofiel verwijderen?

Thanks!

Geregeld!


Graag mijn account verwijderen, bedankt.


Graag mijn account verwijderen, bedankt.

Jammer dat je gaat @richardnl, ik heb je account bij dezen verwijderd.


Ik heb antwoord op mijn vraag gevonden en heb voor nu het forum dus niet meer nodig, is het noodzakelijk om me af te melden of maakt dat niet uit? 


Ik heb antwoord op mijn vraag gevonden en heb voor nu het forum dus niet meer nodig, is het noodzakelijk om me af te melden of maakt dat niet uit? 

Nee hoor @Gerald Roseboom . Lekker jouw account aanhouden. Misschien heb je binnenkort wel een nieuwe vraag. 


Wilt u mij verwijderen uit het forum van KPN. De problemen met de IPhone 11 zijn voor mij persoonlijk opgelost. 


Hoi @CSMI, goed om te lezen dat het voor jou is opgelost. Je kunt je account houden voor als je in de toekomst vragen hebt, het is niet noodzakelijk om het te verwijderen. Weet je zeker dat je je account wilt verwijderen?


Is het dan wel mogelijk om niet meer elke mail betreffende dit onderwerp te ontvangen? Dat wordt wat veel. 


Hoi @CSMI in elk mailtje wat je krijgt staat hoe je dit uitzet.

Wil je geen mails meer over dit topic ontvangen? Log dan in op jouw KPN Community account en verwijder het topic uit je favorieten.
Je bekijkt hier jouw favorieten.
Klik in het overzicht op de groene ster naast het topic om deze uit je favorieten te verwijderen.


Wil graag mijn mijn account verwijderd hebben; zo nodig maak ik wel een nieuwe aan. Bij voorbaat dank


Wil graag mijn mijn account verwijderd hebben; zo nodig maak ik wel een nieuwe aan. Bij voorbaat dank

Prima, bij deze dan geregeld @CSMI!


Zou graag forum opzeggen en anoniem op deze forum staan, dus profiel en alles dus. Heb geen reactie meer nodig opgelost. Dus kan het afgesloten worden. Zo nodig maak ik wel een nieuwe aan. Alvast hartelijk dank.


Beste @zonnebloem., bij dezen wordt je community account verwijderd.


Reageer