Skip to main content

Jouw gebruikersnaam is zichtbaar wanneer je een bericht plaatst in onze community.

Heb jij je bedacht en heb je liever een andere gebruikersnaam? Geen probleem:  één van de moderators kan jouw gebruikersnaam voor je aanpassen. 

Verzoekjes voor het wijzigen van een gebruikersnaam mag je in dit topic plaatsen. Plaats je direct een suggestie voor een nieuwe naam?

Je kunt controleren of een gebruikersnaam nog vrij is, door een @ mention in te geven en te kijken welke gebruikersnamen er dan naar voren komen. Is de door jouw gewenste naam bezet, dan moet je een andere naam kiezen of de naam creatief aanpassen.

Mijn naam wijzigen naar Shy kan niet, die naam is al bezet

Wij streven ernaar om je naam binnen een dag te wijzigen.

Let op: Je gebruikersnaam mag geen namen of merken van KPN bevatten.

Hoi! Is het mogelijk mijn naam te veranderen naar @itsbart?

Alvast bedankt!

Ja, is gelukt, ​@itsBart 👍🏻

Goedendag ik heb nu volgens mij 2 acountsL

• Thomasiiidefconiii

• en IIIdefconIII

Dit opdat ik via mijn telefoon wou registeren en er stond de gebruikersnaam is al in gebruikt.Kan hier naar gekeken worden? Ik zou graag IIIdefconIII weer willen dit zijn 6x hoofdletters iiideconiii

vriendelijk dank!

Ik heb voor je gekeken, ​@Thomasiiidefconiii, en je hebt inderdaad deze nog:

https://community.kpn.com/members/iiidefconiii-260172

Je kunt dat account weer gaan gebruiken, die zit gekoppeld aan een gmail adres. Als je daarmee inlogt, eventueel wachtwoord vergeten procedure volgt, zou je weer in je oude account moeten uitkomen. 

Je kunt dat account weer gaan gebruiken, die zit gekoppeld aan een gmail adres. Als je daarmee inlogt, eventueel wachtwoord vergeten procedure volgt, zou je weer in je oude account moeten uitkomen. 

ah dat is top ik ga nu inloggen hoop ik en ik hop dat ik mijn gmail email dan kan aanpassen want ik wil niets met gmail te maken meer heben omtrent email zakelijk

Ik heb wachtwoord vergeten gedaan echter krijg ik geen email ook niet in de spam, ik ben zelf cloud engineer en vind het maar vervelend dat dit zo werkt. Als het geoppellde email adress begint met joie. dan is dat van me ex en daar ben ik al zo goed als vanaf

1. Heb je zelf wel gelezen wat je zegt
  2. log in
  3. druk ww vergeten..
  4. hoe dan?

@Thomasiiidefconiii Zo te zien is dat wel een Gmail e-mailadres met je eigen naam, in het andere account. Het begint niet met wat je hier noemt. 

Als het wachtwoord resetten niet lukt, dan kunnen we het e-mailadres in dat account vervangen door het e-mailadres dat je ook voor dit account gebruikt. Dan kun je inloggen zoals je nu gewend bent, en kom je uit op je oude account. 

@Thomasiiidefconiii Zo te zien is dat wel een Gmail e-mailadres met je eigen naam, in het andere account. Het begint niet met wat je hier noemt. 

Als het wachtwoord resetten niet lukt, dan kunnen we het e-mailadres in dat account vervangen door het e-mailadres dat je ook voor dit account gebruikt. Dan kun je inloggen zoals je nu gewend bent, en kom je uit op je oude account. 

Dat zou heel fijn zijm. Ik verneem graag

Dat zou heel fijn zijm. Ik verneem graag

Daarna kan dit account dan verwijderd worden neem ik aan?

Hi ​@iiidefconiii, zoals je ziet heb ik je e-mailadres toegevoegd aan dit account. Dit betekent dat ik Thomasiiidefconiii nu voor je kan verwijderen. Voordat ik dat doe nog even een bevestiging hier van jouw kant, weet wel dat je dan alle reacties en topics kwijt bent die onder Thomasiiidefconiii zijn aangemaakt. 

Ik hoor graag van je. 

Hi ​@iiidefconiii, zoals je ziet heb ik je e-mailadres toegevoegd aan dit account. Dit betekent dat ik Thomasiiidefconiii nu voor je kan verwijderen. Voordat ik dat doe nog even een bevestiging hier van jouw kant, weet wel dat je dan alle reacties en topics kwijt bent die onder Thomasiiidefconiii zijn aangemaakt. 

Ik hoor graag van je. 

Akkoord en vriendelijk dank!

Hoi ​@Thomasiiidefconiii vreemd. Ik heb voor het overzicht even een paar berichten samengevoegd. Je kan weleens gelijk hebben. Ik ga op onderzoek uit en kom er in de loop van de dag op terug!

Hoi ​@iiidefconiii we hebben het aangepast! Als het goed is functioneert je nieuwe account nu met inlog!

Hoi ​@iiidefconiii we hebben het aangepast! Als het goed is functioneert je nieuwe account nu met inlog!

Nogmaals controle

Het werkt nu naar behoren, vriendelijk dank voor de opvolging en graar dit ticket volledig verwijderd zodat er niet onnodige gedeeltdelijke gegevens van mij openbaar op de community staan.

Hartelijk dank voor uw medewerking en snelle opvoling

Goeieavond,

Zou mijn gebruikersnaam gewijzigd kunnen worden naar @finn.exe

Alvast bedankt

@Finn.exe geregeld!

Hallo,

Zou mijn gebruikersnaam veranderd kunnen worden naar Ontevreden, Niet tevreden of Wil Overstappen?

Bij voorbaat dank.

@Ontevreden321 Ik heb je naam veranderd.

De aanpassing is nu gedaan. De geposte reacties blijven echter wel staan, maar dan onder Anonymous, in principe verwijderen we de reacties zelf niet. Ook in verband met de leesbaarheid. Zie daarvoor ook de gebruikersvoorwaarden van de community

De aanpassing is nu gedaan. De geposte reacties blijven echter wel staan, maar dan onder Anonymous, in principe verwijderen we de reacties zelf niet. Ook in verband met de leesbaarheid. Zie daarvoor ook de gebruikersvoorwaarden van de community

Prima in dat geval wil ik graag me post aanpassen om mijn domeinnamen in mijn email te verwijderen of aan te passen

Prima in dat geval wil ik graag me post aanpassen om mijn domeinnamen in mijn email te verwijderen of aan te passen

Over welke bericht in welk topic hebben we het, ​@iiidefconiii ?  Als jij zelf je onderschrift aanpast wordt die trouwens in al je berichten meegenomen. Dat hoeft dus maar eenmalig. 

Dat stukje echter als ik op de menu knop druk onder mm bericht zie ik geen bewerk optie 

Het spijt me, ​@iiidefconiii . Ik snap het nog steeds niet.

Wat ik van jou kan vinden is een topic van 8 jaar geleden.  Die heb ik even doorgenomen om te kijken of daar privacy gevoelige informatie in staat. Dat lijkt niet het geval.

Verder ben je hier gewoon anoniem.  Als je een link hebt naar een reply waarvan je wilt dat we die aanpassen omdat het privacy schendt, laat het ons hier weten. Anders is het voor mij ook zoeken naar een naald in een hooiberg. 

Laat ik mijn vraag anders stellen:  Is er iets op het forum, door jou gepost, wat tegen de regels is of jouw privacy in het gedrang brengt? 

Reageer