ik zou graag info willen of de Cisco ATA 191 Analoge Telefoonadapter werkt via de edgerounter
en hoe je deze instelt
ik hoor graag van jullie
ik zou graag info willen of de Cisco ATA 191 Analoge Telefoonadapter werkt via de edgerounter
en hoe je deze instelt
ik hoor graag van jullie
Hallo
Het enige dat je op de EdgeRouter moet doen is de SIP module uitzetten.
Ik heb geen ervaring met het configureren van de Cisco ATA 191 maar het zou mijns inziens prima moeten kunnen werken.
Heb je die Cisco ATA 191 al in je bezit of kan je daar goedkoop aankomen want er zijn ATA's die beduidend goedkoper zijn.
Hallo
ik heb toch gekozen voor de gigaset n510 IP Pro
alleen nu heb ik alles ingesteld hij werkt ook heel effe maar als ik hem later nog een keer test dat ook de de afsluittoon dit nummer is niet in gebruik in het systeem staat dat hij aangemeld
alles ik dan alles na loop in het systeem en volgens opslaan dan heb ik niks aangapast 1 min later werk hij weer en dit herhaal hij steeds
Kan je eens screenshots plaatsen van de instellingen t.a.v. de SIP module op jouw EdgeRouter?
Kan je ook de instellingen op jouw N510 IP Pro hier met ons delen. (Wel even persoonlijke gegevens wegpoetsen.)
Zelf gebruik ik een N300A IP en dat draait al jaren probleemloos.
heel bizar dat hij het nu in eens blijf doen en heb niks veranderd meer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.