Skip to main content

Goedemiddag,

Als ik mijn Voip sip wachtwoord met de service tool volgens de handleiding wil wijzigen krijg ik de volgende foutmelding

Er is een fout opgetreden

Hierdoor kunnen we je helaas nu niet verder helpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

Hoe kan ik achter dit wachtwoord komen, ik heb deze nodig voor de ata 

Vriendelijke Groet

Cor 

Misschien een suggestie voor de KPN afd.  Systeembeheer, om er in de toekomst bij te zetten, wat voor soort of type fout het betreft. Dus de response “er is een fout opgetreden”     geeft geen informatie. De response “Er is fout 42-1337 opgetreden”   ( is een voorbeeld ) geeft meer info. Een goede systeembeheerder kan dan uitzoeken, wat er nu precies is mis gegaan.

Goedemiddag,

Als ik mijn Voip sip wachtwoord met de service tool volgens de handleiding wil wijzigen krijg ik de volgende foutmelding

Er is een fout opgetreden

Hierdoor kunnen we je helaas nu niet verder helpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

Hoe kan ik achter dit wachtwoord komen, ik heb deze nodig voor de ata 

Vriendelijke Groet

Cor 

Helaas vanaf vrijdag bezig om dit wachtwoord te regelen, vrijdag gebeld door support, maandag gebeld door support, de opdracht gekregen om hier een melding te maken. hoe verder?

Inmiddels een 3de telefoon gesprek met een servicedesk medewerker.

Eerste antwoord we ondersteunen geen eigen apparatuur, 

mijn antwoord, dat hoeft ook niet ik wil graag dat de kpn tool https://servicetools.kpn.com/v2/#/voip-credentials  werkt want daar wil ik mijn wachtwoord mee wijzigen.

Gewezen op een eerdere melding van een andere klant waar het wachtwoord door een kpn medewerker aangepast was! dat konden ze niet meer.

Net de experia box 10 tijdelijk terug gehangen, de laptop bedraad  aangesloten en via de laptop nogmaals de service tool gebruikt, met wederom de zelfde foutmelding 

Conclusie de service tool werkt niet, niet met kpn apparatuur niet met eigen apparatuur.

Hoe verder?   nu de afgelopen al meer dan een uur gebeld met kpn, dit kan toch anders?

Reageer