Hallo allemaal,
Ik zit al een tijdje met een probleem waar bijna niemand de oplossing van weet. Hoewel het simpel lijkt, is het voor mij lastig. Ongeveer een jaar geleden heb ik slechts één superwifipunt geïnstalleerd, in tegenstelling tot de meeste mensen die er twee hebben. Volgens de KPN-medewerker kon dit samen met de KPN Box 12. Hij had gelijk, en het heeft ook lange tijd goed gewerkt. Met behulp van de app kon ik het superpunt verbinden en plaatste ik het op de locatie met een slechte verbinding.
Op een gegeven moment is er echter iets gebeurd. Ik denk dat ik per ongeluk mijn stekkerdoos heb uitgeschakeld, waarna het superpunt niet meer functioneerde. Momenteel brandt alleen nog maar het rode lichtje. Ik heb het wifipunt gereset door en ook een halfuur lang aan het modem gelaten. De app (KPN Thuis) laat ook zien als ik de QR-Code op de achterkant scan dat deze niet wordt herkend. (Zie bijlage)
Ik heb hier een video hoe ik het doe zonder de app:
Ik heb anderhalf uur aan de telefoon gehangen en vijf keer opnieuw met de klantenservice gesproken. Ik word voortdurend doorverbonden en vaak lang in de wacht gezet, waarna ze uiteindelijk ophangen. Bovendien worden er tegenstrijdige dingen gezegd.
Eerst werd mij verteld dat ik via de telefoon een superpunt kon krijgen voor 45 euro, omdat ik er al één had. Vervolgens zei iemand anders aan de telefoon dat dit niet mogelijk was, maar dat ik twee gratis superpunten zou krijgen als ik via de wifimanager zou aangeven dat ik een zeer slechte internetverbinding had.
Kortom, ik ben radeloos. Heeft iemand tips om dit op te lossen?
Met vriendelijke groet,
Naud van Rijn