Skip to main content

Ik heb deze week 2 nieuwe SuperWifi2 versterkers gehuurd van KPN.

De modem is een Experia 12b.

1 SuperWifi2 versterker gaat na installatie op groen en blijft op groen. De andere gaat na installatie op groen met de netwerkkabel. Haal ik de netwerkkabel eruit dan gaat de SuperWifi2 versterker direct op rood.

Alle mogelijke opties geprobeerd, zelfs modem gereset, maar de ene steeds dezelfde versterkers gaat niet op groen.

Moet de SuperWifi2 versterker worden omgeruild?

Gr.

Erwin

Hi @ErwinK1971, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Probeer eerst de SuperWiFi te resetten. Druk met een paperclip of satéprikker 10 seconden in het reset gaatje om de SuperWifi terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Het lampje op de SuperWifi knippert meerdere keren om te bevestigen dat de reset is gelukt. 

Mocht dat ook niet helpen, herinstalleer de modem en SuperWiFi. 


Hallo Alex,

Dat resetten heb ik nu al meerdere keren gedaan.

Welke reset ik ook doe, de ene SuperWifi2 versterker wordt direct groen, de andere blijft rood.

Ook als ik de SuperWifi2 versterker doe steeds op rood blijft als enige wil koppelen na een reset blijft deze op rood. Terwijl de andere SuperWifi2 versterker gelijk op groen gaat.

Gr.

Erwin


Hallo Alex,

Dat resetten heb ik nu al meerdere keren gedaan.

Welke reset ik ook doe, de ene SuperWifi2 versterker wordt direct groen, de andere blijft rood.

Ook als ik de SuperWifi2 versterker doe steeds op rood blijft als enige wil koppelen na een reset blijft deze op rood. Terwijl de andere SuperWifi2 versterker gelijk op groen gaat.

Gr.

Erwin

Het lijkt er dan toch op dat die SuperWiFi defect is als de andere het wel doet. Je hebt in ieder geval alles gedaan wat je kon doen. Je hebt dan 2 opties om een nieuwe te krijgen. Dit kan in een KPN winkel, of door met ons te bellen. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Reageer