Skip to main content

Heb al contact gehad met klantenservice.  Alles geprobeerd. Mijn 2 zwarte WIFI versterkers blijken verouderd en ik zou het beste 2 of 3 nieuwe WIFI versterkers moeten aanvragen. Maar ik vind 99,00 en 199,00 teveel geld om nieuwe aan te schaffen. 

Maar als je nieuwe klant wordt van KPN krijg je gratis WIFI versterkers.

Ben al jaren klant bij KPN en was benieuwd wat er eventueel voor vaste KPN klanten te regelen is qua abonnement en WIFI versterkers.

Mvg,

Als je de zwarte experia wifi's bedoeld dan zijn die niet verouderd. Wat gaat er mis?


Volgens de dame die ik aan de lijn had zou dit een verouderd systeem zijn en mij werd geadviseerd om superwifi aan te schaffen. 

Ik ben natuurlijk geen expert hierin, maar op dit moment werken mijn WIFI versterkers niet. Alles is uitgelezen heb per email info gekregen hoe aan te sluiten WIFI-versterkers ook dit werkt niet. 

Zou graag een oplossing willen hiervoor.


Gaat het over deze wifipunten?

 


Het gaat inderdaad om die WIFI punten.

Zijn allebei bedraad internet aangesloten


Dat er twee tegelijkertijd kapot gaan lijkt me onmogelijk.  Heb je het resetknopje al gebruikt? Branden er wel lampjes? Is de wifi van het modem uit?


Dat is het natuurlijk de WIFI van het modum moet uitgezet worden. Hoe doe ik dat?


Of de wifi van de modem uit moet is maar de vraag. Bij een box 12 in ieder geval niet!


Welk type modem heb je?


IK heb de Box 12 inderdaad. Sinds de onderhoudswerkzaamheden in mijn postcode gebied werken de WIFI punten niet meer of nauwelijks.


Of de wifi van de modem uit moet is maar de vraag. Bij een box 12 in ieder geval niet!

Daar heb je een punt inderdaad maar de combinatie box 12 en experia wifi's komt niet zo vaak voor maar het zou kunnen idd. 


Maar goed ik wil toch heel graag zsm een oplossing. Desnoods nieuwe WIFI punten.

 


Hoe nu verder?


Aan de achterkant van de Experia Wifi zit een wit aan/uit knopje. Misschien dat dat per ongeluk is ingedrukt waardoor de versterker nu uit staat?


Heb je per ongeluk toch de update in de box12 gekregen. Want die werkt inderdaad niet met de experia wifi.... 


Heb je per ongeluk toch de update in de box12 gekregen. Want die werkt inderdaad niet met de experia wifi.... 

 

Hoe gaan wij dit oplossen?


Dat weet ik zo 1 2,3 niet. Je zou kunnen proberen om de wifi van het modem uit te zetten. Aan de zijkant zit het aan en uit knopje.  Ca 15 seconden ingedrukt houden. 


Ik kan zo snel dat aansluitschema niet vinden, maar  alle versterkers zouden bekabeld toch wel moeten werken?

Ik zou eens inloggen in de Box12 om te zien of hij de Experiawifi’s laat zien.

Wat doen de lampjes op die Experiawifi’s. 1e groen, 2e blauw? 

Anders alle resetten met pinnetje achterop ingedrukt houden tot lampjes uitgaan.