Skip to main content

Hallo KPN gebruikers,

 

De “oude” witte SuperWIFI punten kan ik beide draadloos laten verbinden met de BOX12, geen kabels tussen de SuperWIFI punten en de BOX12. Werkt perfect, super performance. (je bent alleen steeds de SuperWIFI instellingen kwijt als KPN meent de BOX12 te moeten resetten naar default, keer of 8 meegemaakt, vinden ze leuk ofzo denk ik)

 

Met de nieuwe zwarte SuperWIFI punten krijg ik dit niet werkend, is er een manier om dit toch werkend te krijgen of heeft KPN deze functie verwijderd? Ik kan geen kabels trekken in deze woning, dus dan hangt zowel de BOX12 als de eerste SuperWIFI in de meterkast. Dat zou jammer zijn want dan heb ik effectief maar 1 “versterker”.

 

Dank voor eventuele info/moeite!

 

Groet,

HarmlessEppo

 

De zwarte SuperWiFi’s werken in dat opzicht hetzelfde als de witte. Dus als u het met de witte voor elkaar kreeg, dan zou dat met de zwarte ook moeten lukken. Heeft u ze al eens gereset? 


Hi Nick,

 

De SuperWIFI punten kwamen vers uit de verpakking, dus een reset was niet het eerste waar ik aan dacht.

Maar het heeft wel geholpen.

 

Dank voor je reactie.


Fijn dat het geholpen heeft. En juist met dit soort apparatuur is het handig om altijd eerst even te resetten. Dan wordt de nieuwste firmware etc. binnengehaald. Dan weet je zeker dat het up to date is. :)