Skip to main content

Goedemiddag!

Al een tijd geleden heb ik drie superwifi punten aangeschaft, zodat er op elke verdieping goed bereik hebben. 

De eerste is direct verbonden met de modum en werkt naar behoren.

De tweede staat 1 verdieping hoger en werkt ook prima.

Maar de laatste krijg ik op geen enkele manier aan de praat. Na het installeren en verplaatsten naar de gewenste plek blijft hij rood. Ik heb meerdere plekken geprobeerd, zelfs bijna naast het modem en ook vlakbij het tweede punt. Maar nergens wordt hij groen.

Ik heb het er een tijd bij laten zitten, want het had geen prioriteit, maar nu wil ik het toch goed voor elkaar krijgen.

Vandaag heb ik hem gerest en opnieuw verbonden met het modem, in de hoop dat hij het daarna wel zou doen. Helaas blijft het probleem bestaan.

Iemand tips of ik nog iets anders kan proberen? Of kan ik via KPN makkelijk een vervangend punt krijgen (terwijl we deze dus al een poos in bezit hebben)

 

 

Hallo @MysticTink welkom op de KPN Community. De versterker blijft dus ook rood wanneer hij bekabeld is verbonden met het modem zelf? Dus als je hem van plek wisselt met de eerste versterker? 

Je zou nog even kunnen kijken op onze kennisbank voor Wifi en Wifi Versterkers.

Anders kan je ook altijd even contact zoeken met de Klantenservice. Bijvoorbeeld met een terugbelafspraak. 

Dan lopen mijn collega's dat met je na!


Reageer