Skip to main content
Beantwoord

3 SuperWifi punten installeren bij Experia Box V10 blijft een rood lampje geven

  • 27 August 2024
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Goedendag,

 

ik heb 3 KPN super wifi punten gekocht. Echter lukt het niet om ze op de goede plek te zetten. Ik heb een V10 modem dus eentje zit aan de modem verbonden met een kabel. Ik heb nu de 2de tijdelijk aan de modem gekoppeld en na een tijdje bleef deze stabiel groen branden. Maar zodra ik hem op de boven verdieping plaats, brand die weer rood? Ik heb hem al gereset, maar dat werkt niet. Wat doe ik verkeerd? 

Zie onderstaande link  voor een mogelijke oplossing @Sem001 

Staat de wifi op de V10 wèl uit, dat is een voorwaarde voor de goede werking van de wifipunten.

Hoever staat het 2e wifipunt van het 1e wifipunt verwijderd?

 


Zie onderstaande link  voor een mogelijke oplossing @Sem001 

Staat de wifi op de V10 wèl uit, dat is een voorwaarde voor de goede werking van de wifipunten.

Hoever staat het 2e wifipunt van het 1e wifipunt verwijderd?

 

De Wifi op de V10 staat uit. De super wifi staat op de 1ste verdieping. Dus denk ongeveer 7 meter?


De Wifi op de V10 staat uit. De super wifi staat op de 1ste verdieping. Dus denk ongeveer 7 meter?

Dat is te ver, gebruikelijk is een maximum van ongeveer 5 meter e.e.a. afhankelijk van obstakels, zoals, beton, muren, deuren etc. @Sem001 

Zoek maar eens een plek binnen een straal van 5 meter vanaf het 1e wifipunt, blijft deze dan stabiel groen heb je optimale snelheid, wordt deze oranje, schakelt deze terug naar een lagere snelheid omdat de verbinding dan nog niet optimaal is.

Succes.

 


Reageer