Skip to main content

Beste mensen,

 

ik heb drie WiFi versterkers in huis.

twee werken er goed, de derde blijft oranje op welke plek ik hem ook zet.

‘het lijkt erop dat deze defect is.

ik merk dat contact met klantenservice voor mij niet te vinden is dus doe ik het op deze wijze.

 

gr. Johan

Hallo @Wijntje73 hoe is die versterker met het oranje lampje aangesloten, draadloos of bekabeld?

Oranje betekent te ver weg van de bron dus een zwakker signaal, zeker als deze draadloos aangesloten is. Als het oranje lampje blijft branden als deze bekabeld aangesloten is, even een fabrieks-reset geven en herinstalleren.

Succes.

 


Dag Jan,

het probleem is dat ik dat allemaal al heb gedaan. Hij heeft al op meerdere plekken bekabeld en onbekabeld gestaan.

het lijkt of hij stuk is.

gr Johan 


Hallo @Wijntje73 als de versterker nog geen 2 jaar oud is even met de aankoopbon naar de lokale KPN winkel gaan en overleggen wat mogelijk is.

Geen garantie meer, gewoon een nieuwe kopen via de wifi-manager of de webshop van KPN.

 


@Wijntje73 

Wat gebeurt als je een andere ethernetkabel even als test aansluit op de experia/box en hier de betreffende  superwifipunt op aansluit?


Hi @Wijntje73! Fijn dat je een bericht deelt op ons forum! Zoals je kunt lezen, denken wij graag met je mee!
 

@Wijntje73

Wat gebeurt als je een andere ethernetkabel even als test aansluit op de experia/box en hier de betreffende  superwifipunt op aansluit?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Is het al gelukt om dit uit te proberen, @Wijntje73?