Skip to main content

Ik heb 3 KPN super wifi punten als ik de 3e een zwarte uitvoering aanzet ( de andere 2 zijn witte uitvoeringen) wordt de verbinding slechter en valt het internet uit lijkt er op dat de 3e versterker een stoorzender is voor het algehele wifi signaal in huis.

Het  lampje op het apparaat blijft ook na reset groen knipperen en veranderd niet.

Hoe kan ik dit apparaat wel werkbaar krijgen?

Hi ​@EGroen, welkom bij onze community. 

Dit hoort wel te werken, is 1 van de witte SuperWiF's met een kabel aangesloten? Wat je in ieder geval kunt proberen om alle versterkers een frisse installatie te geven, zie onze Kennisbank voor de stappen die je kunt volgen. Lukt het dan wel? Een knipperend groen lampje betekent dat de versterker aan het opstarten is, dus hopelijk helpt een reset. 

Hi Alex,

Dank voor het advies maar ik heb dit al meerdere malen geprobeerd resultaat blijft hetzelfde.

Dat is wel bijzonder. Wat gebeurt er als je alleen de zwarte SuperWiFi aansluit en de 2 witte dus uitschakelt? Maak ze voor de zekerheid helemaal stroomloos zodat we weten dat ze geen signaal uitzenden. Werkt de zwarte dan wel? Mocht het niet zo zijn, dan weten we dat die defect is. 

Reageer