Skip to main content
Beantwoord

5 Ghz netwerk uitzetten op de witte SuperWiFi

  • 21 August 2024
  • 8 reacties
  • 50 keer bekeken

de 5ghz tijdelijk uitzetten lukt niet hoe kan ik dit instellen

als de tuya gateway is gekopeld dan kan hij weer aan

 

Dat kan niet. U kunt wel een Extra WiFi netwerk maken wat 2,4 Ghz is. 

Welk modem heeft u? Bent u ingelogd op de SuperWiFi's via de webinterface? 


Ik heb een v10 modem


En in het v10 modem kan ik niets meer instellen sinds de extenders zijn aangesloten hijzet de wifi van het modem zelf uit

Voorheen kon ik op de v10 de 5ghz apart uitzetten

 


En in het v10 modem kan ik niets meer instellen sinds de extenders zijn aangesloten hijzet de wifi van het modem zelf uit

Voorheen kon ik op de v10 de 5ghz apart uitzetten

 

Dat klopt helemaal @Ben janss , zo hoort het ook.

Op de versterkers kun je de beide banden niet meer los van elkaar aan- of uitzetten, dat kan op de V10 zonder KPN versterkers nog wel, echter na de update die er dit jaar aankomt voor de V10 ook niet meer.

 


Inderdaad mijn v10 is geupdate toen ik de extenders aansloot en kan het op de v10 ook niet meer dat betekend dat mijn tuya gateway wel terug kan sturen want bijhet aan melden moet mijn mobiel en de tuya op 2.4 ghz aangemeld zijn 

Een beetje knullig is het wel nu moet een oud modem op moet duikelen en met dezelzde sid en wachtwoord configureren en dan aanmelden 

En dan alles weer terugzetten kijken  of het dan werkt denk het wel wand dan is hij op de goede sid aangemeld


Inderdaad mijn v10 is geupdate toen ik de extenders aansloot en kan het op de v10 ook niet meer dat betekend dat mijn tuya gateway wel terug kan sturen want bijhet aan melden moet mijn mobiel en de tuya op 2.4 ghz aangemeld zijn 

Een beetje knullig is het wel nu moet een oud modem op moet duikelen en met dezelzde sid en wachtwoord configureren en dan aanmelden 

En dan alles weer terugzetten kijken  of het dan werkt denk het wel wand dan is hij op de goede sid aangemeld

Als je alleen de 2.4-band activeert binnen de rubriek ‘extra wifi’ moet jouw apparaat gewoon goed kunnen verbinden @Ben janss , als het dan nog niet lukt lijkt jouw apparaat wel kwaliteit ali baba.

 


Exact wat JanD al hierboven heeft aangegeven zou inderdaad een extra wifi 2.4Ghz in te stellen moeten zijn in de witte superwifi punt.

 


Dankjewel is gelukt


Reageer