Skip to main content

Beste helpdesk,

Een tijdje geleden heb ik een extra Superwifi punt besteld (de vijfde) om te gebruiken na een verbouwing. Nu is de verbouwing klaar en heb ik pas de doos open gemaakt. Blijkt er geen voeding in te zitten. 

 

Waar kan ik deze bijbestellen?

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt korigineel topic]

Hallo @NAE ,

Helaas kan dat niet.Maar wat wél kan is 0800-0402 bellen en een v10A adapter aanvragen.Die is precies hetzelfde en werkt ook op de superwifi.


Hallo @NAE, welkom op het KPN forum! Helaas is het niet mogelijk om een losse adapter voor de SuperWifi te bestellen. Het bestellen van een losse adapter voor de Experia Box V10a gaat ook niet de oplossing zijn. Wij kunnen dergelijke adapters niet los naleveren. In een situatie als deze, zal het apparaat volledig vervangen moeten worden. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen via 0800 0402 (gratis). Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Vind je het niet erg om even op een reactie te wachten, dan help ik je ook graag hier verder. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Dag Denise,

 

Ik heb eergisteren contact gehad met de servicedesk van KPN en zij gaven aan dat ze een adapter na zouden sturen. Zou ik vandaag of morgen ontvangen. Er is nog niets binnen overigens. 

Als het goed is, staat er iets in KPN systeem hierover. Als het nu alsnog niet gaat lukken, hoor ik het graag.

 

Mvg,

Niels 


Heb je de adapter inmiddels ontvangen? Zo niet, dan lijkt het me goed als ik even mee kijk. Ik heb dan wel wat informatie van je nodig. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?