Skip to main content

Bsest KPN, ik heb thuis zo'n mooie superwifi 2. Nu is het alleen zo dat en de wifi van mijn Box 12 aanstaat en van de Superwifi 2. Van de Box 12 zou toch uit moeten kunnen? Als ik dit uit zet via mijn mymoden klapt die alles eruit. 

Ze moeten beiden aanstaan door de nieuwe 516 update zou je nu je SuperWifi 2 elders neer kunnen zetten bedraad of bekabeld.


Bsest KPN, ik heb thuis zo'n mooie superwifi 2. Nu is het alleen zo dat en de wifi van mijn Box 12 aanstaat en van de Superwifi 2. Van de Box 12 zou toch uit moeten kunnen? Als ik dit uit zet via mijn mymoden klapt die alles eruit. 

Klopt is een openstaande bug in de 516 versie. Die gaat eruit bij de komende versie. Dit is al eens eerder in dit forum voorbij gekomen als vraag. V12 en superwifi moeten onafhankelijk van. elkaar geschakeld kunnen worden.


Bsest KPN, ik heb thuis zo'n mooie superwifi 2. Nu is het alleen zo dat en de wifi van mijn Box 12 aanstaat en van de Superwifi 2. Van de Box 12 zou toch uit moeten kunnen? Als ik dit uit zet via mijn mymoden klapt die alles eruit. 

Klopt is een openstaande bug in de 516 versie. Die gaat eruit bij de komende versie. Dit is al eens eerder in dit forum voorbij gekomen als vraag. V12 en superwifi moeten onafhankelijk van. elkaar geschakeld kunnen worden.

Dit is helemaal geen bug. Het is nu gewoon nog niet mogelijk om de WiFi van de KPN Box apart uit te zetten. Volgens mij had men er überhaupt nog niet eens over nagedacht dat sommige mensen dat zouden willen. En het is nog maar de vraag of dat in de eerst volgende versie wel al mogelijk is.


Dit kwam twee maanden geleden voorbij als antwoord op eenzelfde vraag van iemand:

 

@Tonnie250, jij liep er tegenaan dat bij het uitzetten van de WIfi op de Box 12 ook de wifi op de SuperWifi uitging. Dit is niet zoals het hoort te gebeuren. Je moet gewoon de wifi van de Box 12 kunnen uitzetten. Een bekabeld aangesloten SuperWIfipunt neemt dan de boel over en zo blijf je een mesh houden met alleen de SuperWifipunten.  Het probleem dat je ervaart is aangekaart intern en wordt meegenomen. Op het moment heb ik alleen geen workaround voor je. Maar ik begrijp dat er een Experia Box V10 wordt opgestuurd, dus dan is dat een goede oplossing in de tussentijd