helaas ben ik al bekend met de handleiding… anders was ik hier niet terecht gekomen.
zou dit aan de modem (experia v10) zijde kunnen liggen?
Je zou de netwerkkabel die van de versterker naar de modem loopt eens in een andere LAN-poort kunnen steken @Krankjorem , je kunt ook de versterker even van zolder halen en met een andere netwerkkabel aan de modem verbinden om een defecte netwerkkabel uit te sluiten.
Als je inlogt in de modem zie je de versterker d.m.v. het IP-adres wèl gekoppeld staan
Je zou de netwerkkabel die van de versterker naar de modem loopt eens in een andere LAN-poort kunnen steken @Krankjorem , je kunt ook de versterker even van zolder halen en met een andere netwerkkabel aan de modem verbinden om een defecte netwerkkabel uit te sluiten.
Als je inlogt in de modem zie je de versterker d.m.v. het IP-adres wèl gekoppeld staan
Hele goede tips van @N.N.. Wil je hier eens naar kijken, @Krankjorem?
Goedendag,
Zeker goede tips! al zijn dit voor mij open deuren en had ik die activiteiten op voorhand ook al gedaan. Daarom kom ik hier terecht en daarmee nu voor de tweede keer.
Tussendoor had ik ineens weer een goed signaal totdat gisteravond het signaal weer blijvend is weggevallen.
Dus momenteel nog geen root cause kunnen vaststellen.
what else?
Heeft u al ingelogd op de WiFi versterker en gecontroleerd of het juiste netwerk ingesteld staat?
Want deze versterker neemt niet automatisch het WiFi netwerk over van de Experiabox. Dat moet handmatig ingesteld worden.
In de Thuis app ziet u deze versterker staan als zijnde een aangesloten apparaat. Maar u kunt ook met de Thuis app deze versterker niet instellen.
Een hele goede tip van @Nick83. Wil je hier naar kijken, @Krankjorem?
@Denise van KPN:
nadat mijn vakantie weer voorbij is en ik weer via mijn thuiswerkplek aan het werk ben, merk ik weer dat wifi vanuit deze wifi versterker weer/nog steeds problemen geeft.
Daardoor ook de mogelijkheid gehad om naar de tip van Nick83 te kijken. en deze bleek tav het netwerk goed te staan
al met al kan ik nog niet goed verklaren wat hier gebeurd
Het begint erop te lijken dat jouw wifi versterker het einde van zijn leven heeft bereikt. De enige oplossing daarvoor zou zijn om een andere versterker aan te schaffen.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.