Skip to main content

Enige tijd geleden heb ik mijn Experia Box V9 vervangen door een KPNbox 12.  Op de experiabox zat een witte arcadyan wifiversterker.  Op de experiabox wertkte die voortreffelijk.  sinds ik de KPN box 12 heb wordt de verbinding verbroken.  Wat is er aande hand ?  moet ik nu een nieuwe wifiversterker kopen ? 

Heeft de Arcadyan dezelfde netwerknaam als de box 12?


Op de V9 werkten de superwifis zelfstandig . Bij de V12 zitten ze in een samenwerkingsverband. Daar zitten nog een aantal problemen in de v12 software die middels een update opgelost moeten gaan worden. 


Op de experiabox zat een witte arcadyan wifiversterker.  

Dit model?

 


ja dit model, heeft het jarenlang goed gedaan en sinds die nieuwe box12 doe hij het tien minuten en dan valt de router uit


ja dit model, heeft het jarenlang goed gedaan en sinds die nieuwe box12 doe hij het tien minuten en dan valt de router uit

Is die bekabeld aangesloten? 


ja, bekabeld aangesloten


Hoi @krasbocklandt, heb je deze ook al gereset? En zo dus als nieuw aan het netwerk toegevoegd? Heb je er 1 of meerdere? 

Want het is wel het beste om dan de wifi op de box 12 uit te zetten. Overigens is het niet de nieuwst wifi versterker meer. 


Hoi Bart_Z,  dankjewel voor de tip.  ik heb de hele instllatie opnieuw uitgevoerd, alles gereset en heb nu een redelijke wifi.  De router valt in ieder geval niet meer uit 👍


Dat is fijn om te lezen. Hopelijk blijft alles nu stabiel.