Skip to main content

Ik had mijn abonnement verlengd en zou 2 extra super wifi 6 punten krijgen. Tot heden geen enkele communicatie erover ontvangen en of ontvangen. Waar is het fout gegaan??

Ik vrees dat u niks krijgt. Het is namelijk niet gewoon dat klanten bij verlengen SuperWiFi's krijgen.


Ik had mijn abonnement verlengd en zou 2 extra super wifi 6 punten krijgen. Tot heden geen enkele communicatie erover ontvangen en of ontvangen. Waar is het fout gegaan??

Heb je dat ook zwart op wit d.m.v. een mailbevestiging bijvoorbeeld?


Nee wat eigenlijk wel verwachtte 


Nee wat eigenlijk wel verwachtte 

Reken maar op niets, want bij verlengingen worden geen cadeaus gegeven.

 


Ok Dan ga ik bellen. Want de deal was zo afgesproken en hèt niet nodig zou zijn om eerst contract te beëindigen en zo weer opnieuw aan te sluiten door de kado's. En mocht kiezen tussen korting of die dingen ... Maar bedank dat je me erop wijst. Zal contact op moeten nemen met ze.


Hoi @Djammie, welkom op ons forum!
Hierover kun je inderdaad het beste even bellen met 0800-0402.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


Ik heb ze gebeld en werd keihard opzij gezet maar dat het abonnement loopt. Terwijl er nadrukkelijk is afgesproken aan de telefoon dat ik zou afzien van korting en de super wifi punten wilde hebben. Het omgekeerde is gebeurd en kan niet meer terug gedraaid worden. Dus als je denkt dat je telefonisch helder tot een overkomst komt met elkaar, dit nog niet hoef te betekenen dat het zo is. 

De mate hoe mijn hierover is behandeld en hoe simpel het is weggezet. Brengt mij tot de conclusie maar ook opluchting dat het contract voor één jaar is besloten ik hierna van de KPN diensten zal afzien.  Dus voor nu 10 maanden genieten van kpn diensten en dan naar een andere provider die hopelijk wat transparanter is en haar eigen fouten voor eigen rekening neemt. Ik heb er zelf niet om gevraagd. Het zij zo. Ik bedank allen voor de info hier. 

Mvg, Jamal Talhaoui 


Ik heb ze gebeld en werd keihard opzij gezet maar dat het abonnement loopt. Terwijl er nadrukkelijk is afgesproken aan de telefoon dat ik zou afzien van korting en de super wifi punten wilde hebben. Het omgekeerde is gebeurd ...

Heeft u wel korting gekregen dan?


Het is altijd mogelijk om een klacht in te dienen. Als telefonisch is toegezegd dat er superwifi punten worden opgestuurd dan zou dat ook moeten gebeuren. Wel is het natuurlijk een bijzondere belofte want bij verlenging van een thuis abonnement zou er geen korting bij horen te komen volgens mij.

 

Op onderstaande site kunt u een klacht indienen: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Verlengen van een thuis abonnement kan eigenlijk überhaupt ook niet volgens mij. Je kunt het abonnement om laten zetten naar Hussel. 

Daarbij is er geen sprake van een nieuw jaarcontract. Voor zover ik weet. Dus met inachtneming van een maand opzegtermijn kun je alsnog meteen weg. 

Maar als je korting gekregen hebt, dan kan ik me voorstellen dat er wel een nieuw jaarcontract is.


De afspraken die gemaakt zijn aan de telefoon waren helder. Kpn is ze niet na gekomen. Er is een klacht ingediend. De reactie erop is dat de niks kunnen doen. Het veranderd het feit niet dat er een overeenstemming is geweest en er afspraken gemaakt zijn aan de telefoon. Dus zit er niks anders op om mijn verbintenis te beëindigen cq opzeggen per eerste beste mogelijkheid. Nog 10 maanden genoten van kpn en dan is het zowel mobiel als Internet allebei zakelijk vaarwel te zeggen.

Â