kijk, ik kan best begrijpen dat KPN niet zomaar bij iedereen alles kan vernieuwen.
Maar wat ik wel vreemd vind dat, na controle, blijkt dat mijn Modem verouderd is en ik een nieuwe kan ophalen Mooi, maar, ik heb zelf voor op de eerste verdieping een aantal jaren geleden een fritzbox gekocht en als AP gebruikt voor best wel veel geld. nu heb ik begrepen dat dat niet meer gaat werken en eerlijk gezegd werkte het de laatste tijd toch al niet best meer. nu moet ik dus twee ( waarom twee?) “super wifi” kastjes voor € 80 erbij nemen. En eerlijk gezegd heb ik het al besteld maar vind het als oud klant die nog nooit een cadeautje gezien heeft, toch een beetje wrang. Persoonlijk had ik het netter gevonden als KPN zelf de klanten ervan op de hoogte had gehouden dat hun modem vervangen moet worden. En het lijkt mij dat een bedrijf als KPN dat toch allemaal wel keurig in de computers heeft staan en dat dat helemaal geautomatiseerd kan gaan. Maar ja, nogmaals een beetje wrang dat het mij dan € 80 moet kosten en nieuwe ze er gratis bij krijgen met een surface ook nog eens, in principe maak je hier geen vrienden mee. Ach, misschien zie ik het wel weer helemaal verkeerd maar wilde het toch even van mij afschrijven.
Met vriendelijke groet
Peter Rommen
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt