Skip to main content

Hallo,

 

Hele domme vraag, maar heb een superwifi punt te koop op marktplaats. Nieuw in doos, 

 

Nu wil diegene hem niet omdat er geen witte beschermfolie om heen zit, word dit nornaal verzonden met witte beschermfolie? Ik heb het nog niet mee mogen maken..

Ik weet het niet, maar ... je kunt hem toch aan een ander verkopen? 


Nou het gaat me nu meer om het principe.


@Flossie ik zou zo maar kunnen bedenken dat er tegenwoordig geen plastic folie meer omheen zit. Dit ivm plastic in milieu. Vroeger zat er om theedoosjes met theezakjes ook een plastic folie. Tegenwoordig ook niet meer. Zit er op de doos van het superwifi punt een plastic sticker/seal bij het gedeelte waar je de doos opent.


Ik kan me het niet meer herinneren. Er zat wel doorzichtige folie op geplakt. En misschien een plastic zak omheen ofzo. 

Maar ik vind dat iemand die iets op marktplaats koopt daar niet over moet zeuren. Iets wat op marktplaats staat, daarvan kun je op zn minst verwachten dat de verpakking open geweest is, de artikelen uitgepakt. En dat daarbij wellicht wat beschermfolie weggegooid is. Zelfs als er bij staat "nieuw in de doos".

Niemand zet iets op marktplaats wat echt nooit uit de doos geweest is en wat echt spiksplinternieuw is lijkt me.


@Flossie Ik heb op marktplaats nog eens gekeken naar andere advertenties en ik heb een foto gevonden waar er ook geen plastic omheen zit, maar dan zie je ook dat wanneer je de doos open maakt de witte sticker door midden scheurt. Als de sticker doormidden is dan weet je dat de doos is open geweest.

 


1 SuperWiFi voor 75 euro op marktplaats kopen. Dan ben je toch gek? Als je er nog een heel klein beetje bij legt heb je hem gewoon nieuw bij KPN vandaan. 

En als je hem via de WiFi Manager koopt, dan ben je zelfs nog goedkoper uit dacht ik... of is dat niet meer zo?


1 SuperWiFi voor 75 euro op marktplaats kopen. Dan ben je toch gek? Als je er nog een heel klein beetje bij legt heb je hem gewoon nieuw bij KPN vandaan. 

En als je hem via de WiFi Manager koopt, dan ben je zelfs nog goedkoper uit dacht ik... of is dat niet meer zo?

Een superwifi#2 kost in de winkel en bij de monteur €61,50, klantenprijs.

Via de KPN webshop kost deze duurder omdat iedereen daar kan bestellen en er geen controle plaats vindt of je klant bent

@Hoopvol , @Flossie en @Marlon92 

Er zit geen folie om de superwifi#2 nieuw in doos.

 

 

 


Bij de SuperWifi 1 zat er een rond stukje plastic aan de voorkant geplakt. Om het glanzend stukje plastic te beschermen.

 

De doos waar SuperWifi 2 in verstuurd wordt is niet verzegeld. De versterker zelf is wel verpakt in wit papier. Maar ook dit kun je als je voorzichtig bent weer terug schuiven zodat hij weer ongeopend lijkt. Dus of iets op Marktplaats echt nooit gebruikt is zul je slecht zien op foto’s. Dan moet je in het echt gaan kijken of er gebruikerssporen of stof te zien zijn. 

 

 

Overigens kan het zijn dat als je een duo-pack hebt van twee dit folie er niet omheen zit. Zal bij mijn volgende klant eens kijken.


Bij de SuperWifi 1 zat er een rond stukje plastic aan de voorkant geplakt. Om het glanzend stukje plastic te beschermen.

 

De doos waar SuperWifi 2 in verstuurd wordt is niet verzegeld. De versterker zelf is wel verpakt in wit papier. Maar ook dit kun je als je voorzichtig bent weer terug schuiven zodat hij weer ongeopend lijkt. Dus of iets op Marktplaats echt nooit gebruikt is zul je slecht zien op foto’s. Dan moet je in het echt gaan kijken of er gebruikerssporen of stof te zien zijn. 

 

 

Overigens kan het zijn dat als je een duo-pack hebt van twee dit folie er niet omheen zit. Zal bij mijn volgende klant eens kijken.

Ben benieuwd. Kun je het laten weten?


Bij een duo-pack vandaag zat het ook ingepakt in wit papier. Maar toch meen ik dat ik ze ooit ook zonder heb gezien. Kan zijn dat je net deze hebt ontvangen in het verleden.


Bij een duo-pack vandaag zat het ook ingepakt in wit papier. Maar toch meen ik dat ik ze ooit ook zonder heb gezien bij een duo-pack. Kan zijn dat je net deze hebt ontvangen in het verleden.

Vreemd. In ieder geval bedankt.


Reageer