Skip to main content

Als ik Super Wifi bestel bij KPN, kostprijs €. 99 en ik verander van provider, blijft de super wifi dan gehandhaafd?

Hallo @Beginneling 10 , die koop je, zijn dus je eigendom en kun je ook elders weer gebruiken, alleen niet op de manier zoals dat bij KPN kan.

 


Die mag je inderdaad houden, maar of het verstandig is is een ander verhaal, ze werken alleen goed samen met de KPN router, bij elke andere router zal je het zelf handmatig moeten.instellen en of de updates ook automatisch komen betwijfel ik.

Als je ze nog moet aanschaffen zou ik dit uitstellen of een leuk TP deco setje aanschaffen, zelfde prijs, zelfde instelling maar uitgebreider bij alle providers, wel de WiFi op de KPN of andere provider router uitzetten.


Hallo @Doornekamp33 en @Beginneling 10 vanmiddag zag ik bij de Action een leuk mesh-setje van D-Link type COVR-1102 voor slechts €29,95, werkt tot en met wifi5 en inclusief WPA3


Je zal het opnieuw, handmatig moeten instellen, maar werkt prima mits je de eerste altijd bekabeld aansluit (en nog prettiger als alle punten bekabeld zitten). Voordat ik overstapte naar KPN, had ik 2 superwifi punten ergens gewonnen. Ik had toentertijd ziggo. Het werkte prima na alles handmatig in te stellen.