Vraag 2 - Je kunt SuperWifi prima gebruiken in combinatie met andere apparatuur. Ik kan je er geen beloftes over doen of alles automatisch werkt, omdat je SuperWifi combineert met apparatuur die niet van KPN is, maar van Youfone. We hebben hier op ons forum een handig topic met alles over de installatie en gebruik van SuperWifi, het kan handig zijn om dat even door te nemen.
Wat je laatste vraag betreft, ook dat heeft inderdaad met de firmware van het modem te maken. Je leest hier alles over de mesh-update van de Experia Box V10A bij KPN. Het hangt er dus van af of Youfone dat ook aanbiedt.Â
Hoho dat hangt van de softwareversie af.
youfone gebruikt TFT firmware,Ik denk niet dat daar mesh inzit.
Ok denk het ook niet. De WiFi van de Experiabox zal dus uit moeten. Minimaal 1 SuperWiFi zal bekabeld aangesloten moeten worden. Dan zal het werken.
Dank allen, voor de antwoorden, ik ga vanmiddag met 2 nieuwe Superwifi punten met de Youfone 10A aan de slag.
V.w.b. mijn eigen KPN Experia 12, ik zie dat ik nog op SGEJ10000312 draai, en dus de WIFI in de Box uitstaat met mijn 2 bedrade Superwifi's verbonden. Dat sluit ook aan bij mijn waarneming, Wifi sterkte naast de box is veel lager dan naast een Superwifi punt.
Nou, dat was plug and play! De V10A van Youfone:
Â
@Erik Schuit Dat scheelt weer  Goed om te horen, leuk dat je het laat weten. Je weet ons hier te vinden als je vragen hebt.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.