Skip to main content
Beantwoord

Computer via ethernet aansluiten op SuperWifi?

  • 11 September 2024
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Ik heb een superwifi punt aangesloten op mijn router beneden, en ik heb ook nog een draadloze superwifi punt boven staan, nu will ik graag bekabelde wifi op mijn computer in de kamer met de draadloze super wifi punt, als ik deze super wifi punt aansluit met een ethernet kabel op mijn computer, werkt dit dan als bekabelde snellere wifi? Of heeft er iemand nog een andere optie om snelle bekabelde wifi op mijn computer kan krijgen zonder een kabel van mijn router naar deze kamer te leggen en de router niet te hoeven verplaatsen?

Je werkt met je pc bekabeld of draadloos via wifi.

Bekabelde wifi bestaat niet @evan.033 

Je kunt een netwerkkabel op een wifipunt aansluiten, dan heb je een bekabelde verbinding.

Je kunt via wifi op je pc verbinding maken met je wifinetwerk thuis, dan heb je een draadloze verbinding.

Zoals jij het wilt, een netwerkkabel tussen een draadloos wifipunt en je pc, kan wel, maar wordt het niet sneller van.

Uitsluitend bekabeld rechtstreeks van router naar pc of bekabeld op een wifipunt, die dan ook weer bekabeld op de router moet zijn aangesloten, maakt het sneller, stabieler en veiliger.

 


Reageer