Skip to main content

Na de Mesh update krijg ik de draadloze Superwifi punten niet meer aangesloten.

de vast bekabelde Superwifi doet het prima.

opnieuw resetten werkte niet, vast aansluiten en daarna draadloos werkt 10 minuten en dan is de verbinding weer weg en brandt alles rood op de Superwifi.

 

Superwifi met elkaar omgewisseld, nog een reset gedaan, maar niks helpt.

modem is de Experia 12

klantenservice van KPN niet telefonisch te pakken te krijgen.

 

wie kan mij helpen dit op te lossen?

groetjes, Marc 

Helaas zijn er problemen met die combinatie. Wifi 6 uitzetten in de box 12 zou helpen.


@MarcG1982 Waar staat het modem ? In de meterkast ? Hangt de bekabelde Superwifi daar nog naast ?

De update heeft er voor gezorgd dat het modem nu de MASTER is. Als de bekabelde er nog naast hangt dan daar weghalen omdat deze elkaar kunnen storen. De gene die draadloos zijn moet je proberen dichter bij het modem of de bekabelde Superwifi (max 8-10) meter te plaatsen en kijken hoe het dan uitpakt :thinking:


Helaas kom ik niet in het Modem. Ook het Armin wachtwoord achterop het modem werkt niet.


@MarcG1982 Voor hetgene wat ik hier boven zeg hoef je niet in het modem te zijn.Zou je mijn vragen willen beantwoorden?


Dag @MarcG1982 Welkom hier! Hoe is de situatie nu? Is het probleem opgelost of heb je nog hulp nodig. Zo ja, zou je dan kunnen ingaan op de vraag die tonymelony je stelt?Â