Skip to main content
Beantwoord

Een van mijn SuperWifi's brandt opeens oranje

  • 24 July 2024
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb een (rare) situatie: Ik heb afgelopen maand 3 superwifi punten gekocht.  1 in de keuken, 1 op de slaapkamer en 1 op zolder.
Ze hebben het alle 3 goed gedaan tot eergisteren allemaal groen. Die op de slaapkamer was toen ineens oranje. Heb die van de zolder naar de slaapkamer gehaald en die was wel groen.

Dus heb 2 superwifi naast elkaar. Eentje met een groene LED en de andere met een oranje LED,

Kan ik een reset tot fabrieksinstelling uitvoeren of kan ik hem komen omruilen? 
 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Jamopa, als je de reset gaat doen zou ik alle SuperWifi's resetten. En daarna allemaal installeren als een schone installatie. Daarmee zorg je dat ze allemaal weer verbinding met elkaar proberen te maken. In de Kennisbank leggen we uit hoe je dat kunt doen:

 

 


Hier ook 1 ineens oranje. 
staan net een week aan , ze begonnen beide met een groen lampje na installatie,

en 1 heeft sinds een paar dagen een oranje lampje ,al zet ik hem naast het modem lampje blijft oranje?

iemand een oplossing, of moet ik die (…) installatie weer opnieuw doen?

 

groet Ferdinand 

 


Ik heb ze opnieuw gedaan en het werkt weer als vanouds


Ok dan. 
dan ga ik dat ook maar eens proberen. 
dank voor je respons


Ha @Fsiebrand, is het gelukt met de tip van de schone installatie? Zo nee, wil je dan een eigen topic met je vraag aanmaken? De community helpt je graag verder!


Ha @Fsiebrand, is het gelukt met de tip van de schone installatie? Zo nee, wil je dan een eigen topic met je vraag aanmaken? De community helpt je graag verder!

Hi Marcia,

ja , voor nu helaas met volledige schone installatie werkt het weer

met alleen opnieuw installeren van 1 supersizing wou het niet lukken. 
dus ja het werkt weer


Goed om te lezen dat het gelukt is @Fsiebrand. Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen weet je ons (via een nieuw topic🙂) te vinden.


Reageer