Skip to main content

Ik heb sinds kort een hoge pieptoon uit de hoek waar alle internetdingen samen komen. Gehoormatig lijkt het uit de adapter van de experia wifi versterker te komen. Kan dat?

(Ik lees wel over pieptoon uit routers maar volgens mij is het niet de router. Vanavond ga ik even systematisch dingen uit het stopcontact halen want i.v.m. thuiswerk kan het overdag niet.)

even bellen naar 08000402 en vragen naar een nieuwe stroomkabel voor superwifipunt


In de lunchpauze even wat stekkers losgehad: het is toch de router.


Inmiddels een nieuwe router toegezegt gekregen.


Nieuwe router geinstalleerd en er blijft toch iets van een pieptoon. veel en veel zachter en alle stekkers stuk voor stuk losgehad en nu blijkt de adapter van het glasvezelkastje de pieptoon te veroorzaken. Dat zal vast al zo geweest zijn maar ik ben er nu extra allert op geworden. Is die ook van KPN?


Nieuwe router geinstalleerd en er blijft toch iets van een pieptoon. veel en veel zachter en alle stekkers stuk voor stuk losgehad en nu blijkt de adapter van het glasvezelkastje de pieptoon te veroorzaken. Dat zal vast al zo geweest zijn maar ik ben er nu extra allert op geworden. Is die ook van KPN?

 

Die is inderdaad ook van ons. Kun je aangeven welk type glasvezelkastje erbij jou is afgemonteerd? 


Het is tweedelig iets met een zwart en wit deel. beiden in dezelfde vorm. 3 lampjes in het zwarte deel en de letter NT. Het zwarte deel heeft gaatjes links boven.


Ik zou dan toch even bellen met 0800-0402, wellicht kunnen ze nog iets betekenen voor je als je specifiek het type doorgeeft.