Skip to main content

Goede morgen

Het adapter van mijn AC Adapter WB-18R12FG   12 Volt-1,5 Ampere. is stuk,

kunt U mij de info verstrekken hoe ik aan een nieuw kan komen

met vriendelijke groet Kees Visser

Hallo @Kees On Air ,

Sinds kort heeft kpn losse superwifi adapters,Maar ik weet niet of ze ook losse experia wifi adapters hebben.

Vul i.i.g wel je forumprofiel in en een moderator zal het voor je nakijken.

Anders past de superwifi adapter ook op de experia wifi,Het enige verschil is dat de superwifi adapter wit is  i.p.v de zwarte experia wifi adapter.


Goeie morgen Martijn

Bedankt  voor de info ik ga het profiel bijwerken

Grt Kees Visser


Goede middag,

Mijn excuses voor het ongemak maar het betreft een AC Adapter Model WB - 12G12FG

Grt Kees Visser


Goede middag,

Mijn excuses voor het ongemak maar het betreft een AC Adapter Model WB - 12G12FG

Grt Kees Visser

Oke,

Een moderator komt vanzelf langs.


Hoi @Kees On Air, welkom terug!

I̵k̵ ̵h̵e̵b̵ ̵e̵e̵n̵ ̵n̵i̵e̵u̵w̵e̵ ̵v̵o̵o̵r̵ ̵j̵e̵ ̵a̵a̵n̵g̵e̵v̵r̵a̵a̵g̵d̵.̵ ̵J̵e̵ ̵k̵r̵i̵j̵g̵t̵ ̵h̵i̵e̵r̵ ̵d̵a̵d̵e̵l̵i̵j̵k̵ ̵n̵o̵g̵ ̵e̵v̵e̵n̵ ̵e̵e̵n̵ ̵b̵e̵v̵e̵s̵t̵i̵g̵i̵n̵g̵ ̵v̵a̵n̵!̵

 

*admin edit: ik heb even een niet goed gelezen en je de adapter opgestuurd voor een superwifipunt. Hij zal ook wel passen maar voor de experia wifi's kunnen we stroomadapters niet los versturen.

Als je als meelezer op zoek bent naar een stroomadapter voor de experia wifi en deze is nog binnen garantie(2 jaar) kun je hiermee langs een KPN winkel.


 

Als je als meelezer op zoek bent naar een stroomadapter voor de experia wifi en deze is nog binnen garantie(2 jaar) kun je hiermee langs een KPN winkel.

en als de garantie verlopen is kan je  om een superwifi/v10A adapter vragen,Zoals @Thomas aangeeft past die ook.

 


Goede middag Thomas,

Ik begrijp uit jou reactie dat er een adapter voor een superwifipunt opgestuurd wordt wat ook past,

ik ben hier erg blij mij en bedank je bij voorbaat voor de snelle en goed service

 

Met vriendelijke groet Kees Visser


Goede middag,

Hierbij laat ik U weten dat ik net via Post.nl een nieuw adapter heb ontvangen,

graag wil ik U hartelijk bedanken voor de snelle en goed service….TOP

met vriendelijke groet Kees Visser