Skip to main content

Beste,

Ik heb 3 wifi experia punten maar niet alle wifipunten zijn geüpdatet naar de laatste firmware versie.
ik heb geprobeerd dit handmatig toe doen maar dan geven ze aan dat ze up to date zijn. Kunnen jullie me hierbij helpen?

Zie afbeelding hieronder de versies van de apparaten.

 

Paar keer een reset geven.


HoI @NielsC . Idd resetten terwijl ze bekabeld zijn aangesloten op een KPN modem.  (rechtstreeks)


Bedankt voor de reacties. Ik weet niet hoe ik ze moet resetten? Kun je me dit nog uitleggen? 

Als ik het verder goed begrijp moet ik dus de internetkabel aangesloten laten tijdens het resetten? En daarna zou het wel moeten gaan updaten..


De resetknop achterop zolang ingedrukt houden totdat je 1 of meer lampjes aan de voorkant zie knipperen, dan meteen loslaten. Als je ingelogd bent kun je ook binnen het menu een fabrieksreset doen.

Uiteraard moet de versterker via een kabel verbinding hebben met internet. De versterker kan niet draadloos communiceren met de modem @NielsC 


Ik heb bovenstaande 3x gedaan met de experia wifi, maar geen resultaat. De software heeft niet geupdate naar de nieuwste versie. Ook handmatig update lukt opnieuw niet, hij geeft dan aan: U hebt al de nieuwste versie van de firmware.

Ik hoor graag of er nog meer opties zijn?


Na de reset is het belangrijk om de zaak even een uurtje bekabeld aangesloten te laten.  Is dat bij jou ook gebeurd?

 


jaa, na de reset start de experia wifi weer op en werkt het weer. En hij blijft bekabeld aangesloten. 
mvg


Dan vrees ik dat het einde oefening is, @NielsC .  We verkopen die apparaten al een tijd niet meer. En de garantie is ook verstreken :-(

 


Dan vrees ik dat het einde oefening is, @NielsC .  We verkopen die apparaten al een tijd niet meer. En de garantie is ook verstreken :-(

Wat is er dan einde oefening @Erwin_?

Ik begrijp dat de Experia WiFi van @NielsC werkt en dat het enige is dat de update naar firmware versie 1.0.0.41 maar niet wil lukken.

Het apparaat mag dan "end-of-sale" zijn maar "end-of-service" is deze naar mijn weten nog niet.

De vraag is waarom die Experia Wifi geen firmware update aangeboden krijgt.


De Experia Wifi gaat dit jaar zelfs gelijkwaardige software krijgen als bij de modems vanaf V10 en de Wifipunten 1 en 2 @NielsC , @wjb en @Erwin_ 


Dan vrees ik dat het einde oefening is, @NielsC .  We verkopen die apparaten al een tijd niet meer. En de garantie is ook verstreken :-(

Wat is er dan einde oefening @Erwin_?

Ik begrijp dat de Experia WiFi van @NielsC werkt en dat het enige is dat de update naar firmware versie 1.0.0.41 maar niet wil lukken.

Het apparaat mag dan "end-of-sale" zijn maar "end-of-service" is deze naar mijn weten nog niet.

De vraag is waarom die Experia Wifi geen firmware update aangeboden krijgt.

Nu ik het teruglees doe ik de aanname dat ie stuk is. Aangezien ie op geen enkele manier wil updaten is ‘ie dat theoretisch gezien misschien ook wel. Dat weet ik niet.  

Ik had beter kunnen schrijven dat ik er geen oplossing voor heb :-)