Skip to main content

Mijn Expedia wifi versterker doet sinds enkele dagen het soms nog wel maar vaker niet meer. Om de paar minuten is de verbinding weg en heb ik geen WiFi meer. 
 

zit hier garantie op, aangezien de versterkers in eigendom zijn?

 

alvast bedankt

Is zeker weten de ethernetkabel in orde tussen de experia wifi en het modem. Er zit een detectie op indien er geen goede communicatie via de ethernet bekabeling aanwezig is dan gaat automatisch ook het wifi signaal uit de lucht.


Die is zeker in orde want heb hem even omgeruild met een andere. Nu is hier de verbinding stabiel en boven nu het probleem dat hij om de paar minuten wegvalt


Hier hetzelf probleem, antwoord van KPN is, koop 2 nieuwe super wifi kastjes, want deze hebben we niet meer en de garantie is verlopen.

Verplaatsen van de Experia Wifi verplaatst het probleem en is nu uitgebreid naar een 2e kastje. De derde doet het nog wel goed.


Erwin. Dat zou ik erg slechts vinden voor iets dat wordt verkocht als de oplossing. Bij mij net 2,5 jaar oud…


Beste @Michael vre, welkom! Leuk dat je je vraag hier stelt! Op het moment dat je denkt dat de Experia Wifi defect is, kan deze onder de garantie worden omgeruild in de winkel. Jij geeft echter aan dat je 'm al 2.5 jaar in je bezit hebt. Dan is de garantie verlopen en ruilen we 'm niet meer om. Een alternatief is dan inderdaad om SuperWifi punten aan te schaffen. Je kunt dit, als klant, het beste via de Wifi Manager doen. 

Het is dan inderdaad wel belangrijk dat je alles uitgesloten hebt. Heb je een nieuwe kabel getest? Heb je het modem en de Experia Wifi's al eens gereset en opnieuw gekoppeld?