Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb onlangs een KPN Box 12 ontvangen. Hij werkt goed, alleen de Experia Wifi versterkers werken niet meer.

 

Ik heb een andere ethernet kabel geprobeerd en toen werkte de Experia Wifi versterkers wel. Kan het zijn dat er een verschil zit in de ethernetkabels?

 

Voor de volledigheid: met de vorige Experia Box (10) werkte de kabel en de Experia Wifi versterker nog wel.

 

Bedankt alvast.

Ha @ArniRoeland, welkom! Wat gek dat het met de andere kabel wel werkt! De kabel is/was niet defect? Heb je ook verschillende kabels gebruikt? Daar kan onderling wel verschil in zitten. Begrijp ik goed dat nu met de andere kabel alles inmiddels naar behoren werkt?


Hi Marcia,

Dankjewel voor jouw antwoord. Ik vraag me inderdaad af of er een verschil zit in type kabels.
 

Het werkt nu nog niet omdat de nieuwe kabel te kort is om te gebruiken. Ik wil een langere kabel aanschaffen. Maar ik wil dus wel van te voren weten welk type ik dan moet hebben. 
 

Heb je enig idee wasr je op moet letten bij aanschaf van kabels?

 

gr Arni


Je hebt minimaal een cat 5e kabel nodig.  Liefst één met aangegoten stekkertjes want zelf eraan zetten is lastig.


Top dankjewel. Dan schaf ik zo een kabel aan.